pátek 8. ledna 2010

Regenerace pro růst vlasů


Jsou to asi čtyři měsíce, co jsem vážně přemýšlela o tom, že bych podlehla tomu obrovskému trendu a nechala si také prodloužit vlasy. Nemám je tak docela krátké-mám je asi po prsa, ale já bych vážně moc chtěla ještě delší. Další důvod byl následující:
Problém je v tom, že mám vlasy příšerně zničené. Od deváté třídy používáš žehličku nebo kulmu na vlasy. Průměrně asi 4x týdně. Vláskům se to snažím oplácet každý týden nejrůznějšími maskami., balzámy, kvalitními šampony,.. Ale péče zřejmě nebyla až tak účinná a rozhodně jsem s ní začala, když bylo už příliš pozdě:( A tak se asi před rokem stalo, že mi vlasy nějak přestaly dorůstat:(
Pak jsem se ale rozhodla zkusit ještě jiné možnosti.
Prášky. Zkusila jsem ty od těch drahých po ty levnější. A věřte mi, nebo ne, pomohly mi až tyto: Panthenol, které jsou až neuvěřitelně levné!(a ani jsem moc nečekala, že by mi pomohly,..když neuspěly ani ty 10x dražší)
Takže: Panthenol má několik velikostí balení. Já kupuji ten, kde je 30 kapslí, koupíte ho v lékárně a stojí 70,-!V čem všem by Ti měl pomoct si můžeš přečíst na fotce:
Dalšího z pomocníků pro moje vlasy jsem našla také v lékárně. Respektive mi byl doporučen od mojí paní učitelky na saxofon:) Prý ho kdysi používala a jen mě varovala, že to není dobré pro lidi, kteří si vlasy barví-protože vlasy po tomto přípravku rostou opravdu velmi rychle-a tedy i odrůstají a člověk si je musí častěji barvit...:) Jedná se o Cappilan Q. Je to český výrobek, který je tu už léta-tedy je už poměrně osvědčený a napomáhá tedy růstu vlasů. Já si koupila aplikátor(vmasíruje se do vlasů-nejlépe mokrých). Ovšem Capillan se prodává také jako šampon nebo balzám:) Cena je neuvěřitelná: asi 70,-!!!
Pro moje zničené vlasy je také skvělý Placentový šampon s panthenolem. Je to něco jako vitamínová bomba:) Ten používám +/- 1x týdně a je na extra zničené vlasy chemickými přípravky, fény, žehličkami, kulmami. Dá se používat i jako tělový šampon. Sehnala jsem ho na internetu a stál asi 250,-.
Také jsem se rozhodla investovat do opravdu kvalitního hřebenu(respektive kartáče). Vybrala jsem si ho v obchodě s kadeřnickými potřebami. Protože mám vlasy přirozeně vlnité a chci aby byly vlnky co nejefektivnější, vlasy si za sucha nečešu.. Tedy jen když je mám mokré-a to pořádně!:)
No, a pak také využívám oblíbené pomůcky mého přítele:). Jedná se o speciílní masážní metličku hlavy. Ta mimo jiné podporuje i růst vlasů(vedle prevence a léčby bolesti hlavy apod.) V 19.45 zasednu k Chůvě k pohledání a 20minut vkuse si hlavu+vlasy masíruji-to je úleva!:) Prodávají ho například ve zdravé výživě. Stojí kolem 150,-.

Tak, tyhle věci jsem si pořídila, pomáhají mi a ušetřila jsem několik tisíc za prodloužené vlasy! Rozhodně Vám je, za sebe, mohu doporučit!:) Tak co vy na to? Za zkoušku nic nedáte a peněz také moc neutratíte:)

7 komentářů:

  1. Super clanek. O kapsle rovnou volam mamce, at je koupi. Mame od panthenolu sampon a taky neni spatny. A na ten placentovy sampon se kouknu, o tom jsem nikdy neslysela...

    OdpovědětVymazat
  2. hahahahhahahhah

    chaira is famous? hahahhahahahahhahahahhahahah


    ok! red carpet..hahahahhahahaahahhahahah

    OdpovědětVymazat
  3. Yes, as you can see in number of her followers ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. placentový šampón? to zní dost nechutně

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Katy, chtěla bych se zeptat - po tom Capillanu, rostly ti vlasy opravdu rychleji?:) výrazně? :) chtěla ybhc ho vyzkoušet:) děkuji předem

    OdpovědětVymazat
  6. promiň, zapomněla jsme přidat odkaz: tres-chiq.blog.cz:)

    OdpovědětVymazat