úterý 16. února 2010

"Tak kde jsou nové příspěvky???"

Achjo, nové příspěvky nejsou a v nejbližších pár dnech ani nebudou:( Důvodem je rozbitý foťák. A to mám zrovna tolik nápadů na nové články(jako například(a samozřejmě a zcela nepřekvapivě vyfotit sbírku laků na nehty, bez kterých-Bože!Nechápu, jak můj blog může ještě existovat!:D)! V poslední době jsem si také koupila několik nových věcí, které bych Vám tak ráda ukázala! Tedy hned, jak foťák bude, vynahradím svoji pauzu(pauzy). A tak teď alespoň pár fotek z mobilu, na jejichž způsob se snad brzy dočkáte lepší kvality, lepšího prostředí, atd atd. Vydržte se mnou!



Celá promrzlá po nákupech v Polsku. konečně zastávka na horké kakao v cukrárně.

Snad mi prominete to prostředí:D Ale už jsem to "nemohla vydržet" a chtěla Vám ukázat tuto sukni. Můžete se na ní těšit v nějakém z příštích článků.


Foceno o jarních prázdninách, v mém pokoji.

Nenalíčená, odpočatá, zachumlaná:)

6 komentářů:

  1. Kačí moc pěkné :-) nejvíce se mi líbí 2.a 4.fotka :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Už se těším na fotky sukně.:) Jinak na třetí fotce Ti to hrozně sluší a ta oslí (možná se mýlim) čepka je moc roztomilá.

    OdpovědětVymazat
  4. Ježíííš, ta čapka je úplně báječná :)))

    Nemůžu se dočkat tvých věciček, podle téhle ochutnávky se máme na co těšit kočko

    OdpovědětVymazat