pondělí 28. června 2010

Létem opilá

Fotky asi týden staré.
Na sobě: Tričko HM(399,-Kč), legíny HM (?), sandále Deichmann (?,-Kč), prsten CA (99,-Kč), brýle z obchůdku ve Španělsku (v přepočtu asi 200,-Kč), bunda (?), taška XXL ? (499,-Kč). -Dodávám co můžu, ale vše si bohužel nepamatuji:P


-Moje kočka zbožňuje módní časopisy!


-normálně nohy do X.
Přikládám recept na výborný pohár z jahod:

Opilý jahodový pohár

Pouze pro osoby starší 18i let!

(-napsat to sem musím a upřímně řečeno mi opravdu dost vadí, když vidím, jak nezletilí, především pak dívky, se předvádějí s tím, že pijí, a nebo dokonce kouří)


Ingredience:
500 g jahod, 1 pomeranč, 4 lžíce malibu, 150 g šlehačky, cuk
r vanilka, 200 g měkkého tvarohu, 5 lžic mléka


Postup přípravy: Jahody omyjeme, necháme okapat a očistíme je. Menší část ovoce odložíme stranou, použijeme později na ozdobu. Zbytek rozpůlíme nebo rozčtvrtíme. Neloupaný pomeranč důkladně omyjeme v horké vodě. Z kůry ostrouháme hoblinky. Plod rozpůlíme a z dužniny vymačkáme všechnu šťávu. Pomerančovou šťávu zalijeme malibu. Přelijeme přes pokrájené jahody a na 1 hodinu uložíme do chladničky. Smetanu osladíme a ušleháme. Do tvarohu rozetřeme mléko a lehce vmícháme do šlehačky. Ovoce vyrovnáme do pohárových sklenic, zalijeme šťávou a na ně dáme tvaroh. Ozdobíme celými jahodami a pomerančovou kůrou.

V orginálním receptu se místo Malibu přidává vodka. Já mám ale Malibu strašně ráda. Obzvlášť v poslední době je to můj milý společník:) S pomerančovým džusem mu prostě nelze odolat! A teď mám chuť experimentovat a dávám ho "všude", kam to jen jde. Jestliže byste však chtěli/y použít vodku, je potřeba šťávu osladit třemi lžičkami cukru moučka.

A takhle to pak vypadá:
Jestli zkusíte, dejte vědět, jak to dopadlo!:)

Krásné letní dny!:)

4 komentáře:

  1. Ten outfit se mi hodně moc líbí ! Fakt že jo. Černá-bílá to miluju. Ty brýle a bundička. Mmmm :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý blog! :))
    Jestli máš čas, byla bych moc ráda kdybys omrknula můj blog – myslím že se ti bude líbit! Mám sice hodně zahraničních čtenářů, ale mrzí mě, že nemám moc návštěvnic ze své rodné země a tak bych to ráda změnila – jestli se ti bude chtít, můžeš I dát vědět ostatním českým bloggerkám :))

    Přeju ti krásný den a nemůžu už se dočkat až tě uvidím na svém blogu!
    xxx

    OdpovědětVymazat
  3. och vy máte bazén?vždy som každému s bazénom závidela!

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo, tady to ti opravdu moc sluší :) a jen co budu mít čas, tak opilý pohár vyzkouším :D

    OdpovědětVymazat