neděle 19. září 2010

Jsem zpátky a pořádně unavená

Přijela jsem dnes kolem jedenácté hodiny ráno. Pak vyprávěla rodičům, jaké to tam bylo a jela za Babičkou a to celé vyprávěla znovu. V autobuse jsem nespala.. Jsem nepříčetně unavená. Nejhorší na tom všem je zítřejší první návštěva mé nové školy. Navíc učím do 18:15. Jinak mám ale rozvrh nádherný: V úterý pouze dva předměty, ve středu pět předmětů, ve čtvrtek jednu hodinu (tělocvik od 10.00) a v pátek neučím. Mám ze zítřka strach: aby vše proběhlo tak, jak má, já byla tam kde mám být, aby tam byli lidé s kterými si budu rozumět(stačí jeden/jedna) atd atd. Tento týden musím ještě dojíždět, příští už bychom se měli stěhovat s mým Ráďou do bytu.
Anglie byla dokonalá, ale teď nemám sílu o tom psát. Snad zítra, nebo pozítří, ...
Mám spoustu fotek, takže se rozhodně máte na co těšit! Navíc jsem si koupila "hříšné množství":D nového oblečení, doplňků a bot v Primarku(, ...) :)
Tady je alespoň pár fotek:


Ani jsem je neupravovala,..

A nakonec malá ukázka toho, co jsem nakoupila:

7 komentářů:

  1. Vítej zpátky! vidím, že sis hojně nakoupila... školy se neboj, jen doufej že tam budou super lidi, třeba se to splní;) ps. ten kabátek co máš na druhé fotce s tím páskem - moc hezké!

    OdpovědětVymazat
  2. Malá ukázka:D To jsi mě rozesmála:D

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné věci jsi nakoupila!
    Držim palce se školou :)
    A krásná první fotka!

    OdpovědětVymazat
  4. Vííítej kočko ! Doufám, že se uvidíme abys povyprávěla a tak !
    Wow, nákupy sis koukám užila :D Já chci ty uggs taky :(
    Přežij to zítra ve škole ! Mě to čeká až 29..

    OdpovědětVymazat
  5. jo já souhlasím s Peťulkou, tou malou ukázkou jsi pobavila i mě :DD .. děvče už se těším až si to budeme rázovat Hradcem a budu vypadat jako kdybych šla vedle slečny Angličanky B-)

    OdpovědětVymazat
  6. :D Já myslela malá ukázka, jako malý obrázek, na kterém to není skoro vidět:D Jinak už je to fakt všechno, holky :D(i když bych toho nejraději měla aspoň 2x víc, to mi věřte:))
    Jinak Vám moc děkuji za komentáře!-chyběly jste mi:)

    OdpovědětVymazat
  7. Už se těším na další příspěvky a Tvou prezentaci ,,malé ukázky" :DD

    OdpovědětVymazat