neděle 10. dubna 2011

Korektor a krém

Blogování mě hrozně baví. Dělám to proto hlavně kvůli sobě, ale také kvůli Vám- kvůli Vám se často musím nutit, abych si našla čas a abych se aspoň trochu pravidelně snažila přispívat- i když na to zrovna nemám chuť ani pomyšlení.
Možná jsou komentáře povrchní věc, která neposuzuje kvalitu blogu apod. Netoužím po desítce komentářů u každého článku- chápu, že někdy prostě není co napsat*. Ale to, že pracuji na jednom článku přes hodinu a pak se dočkám pár komentářů, ačkoliv můj blog denně navštíví 300 lidí a mám 150 followers.. (za ta čísla jsem neskutečně vděčná!!!)...to nechápu a vadí mi to. Připadá mi pak moje práce úplně zbytečná a nevidím v ní žádný smysl. Potřebuji vědět, co se vám líbí a co ne k dalšímu vedení blogu. Takhle nevím kam s ním směřovat... A to je také důvod, proč uvažuji o tom, že s blogováním skončím. Zkoušela jsem se přes to přenést, ale jak vidím, je to ještě horší. Děkuji za jeden komentář k předchozímu článku! Ale upřímně. Jsem ráda za každý komentář, nechci v žádném případě množstvím shazovat kvalitu Vašich milých komentářů.
Tento text nepíšu kvůli tomu, že si chci stěžovat (vyjadřuji jen svůj pocit), ale proto, abych Vás vedla k zamyšlení:
Co pro Vás komentáře znamenají? Jak jsou pro Vás na Vašem blogu důležité? A proč je vlastně píšeme?
Poslední dobou mi totiž připadá- *když vidím dvě fotky někde na slavném blogu a 50 komentářů, že je lidé píší jen proto, aby si jich všiml někdo další, kdo ten blog sleduje a skrze ten komentář zavítal k němu na blog. Zdá se mi to jenom?

A tady jednoduchý návod na podkladovou bázi pod oční stíny. Můžete si ji koupit v obchodě, ale můžete si ji také vyrobit. Na internetu najdete spoustu tutorialů ... Ve zkratce-potřebujete jen smíchat krém s korektorem (nebo make-upem). Pak nanesete na oční víčko a na to oční stíny. Ty Vám pak vydrží na očích déle a budou více výrazné.


Mějte se hezky, Katy

23 komentářů:

  1. Kačko já mám tvůj blog moc ráda, ale přiznám že nestihám vždy komentovat každý článek. Doufám, že svůj blog nezrušíš, protože by mi tady chyběl! Myslím, že pro každého blogera jsou komentáře aspoň trochu důležité, protože je potřeba nějaká ta zpětná vazba.

    OdpovědětVymazat
  2. Dášo, Ty jsi prostě Zlatíčko:) Vždycky mi uděláš hroznou radost svými komentáři a navíc mám moc ráda Tvůj pozitivní blog-tak jsem ráda, že je to vzájemné! díky ;*

    OdpovědětVymazat
  3. To by byla velká škoda,kdyby jsi ho zrušila,doufám,že si to rozmyslíš :)

    OdpovědětVymazat
  4. nerušit blog!!! vždyt i návštěvy mluví za nějaký ten zájem, není vždy nutné něco dodávat, já si tedy častěji chodím jen počíst..:) a to nejen na tvůj blog.. neřeknu kdybys tu neměla návštěvníky a čtenáře ale i takhle je to fajn!:* ono si je ty komentáře asi takhle nevynutíš :/ zkus třeba rozvést nějakou diskuzi,zakončit článek otázkou a uvidíš, jestli tak budou komentáře přibývat :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nerušit určitě. Já v současné době nekomentuji jako dřív, jen když opravdu mám co říct . Jak píše Dasdusha - komentáře jsou zpětná vazba , pro mě osobně nejsou vším, ale jsou určitou částí základu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já již tolik nekomentuji články, protože již nemám tolik času, škola se mě drží zuby nehty a já nestíhám.
    Většinou pročtu článek a někdy něco napíšu, ale již né tak mnoho jako dříve...
    Pro mě co znamenají komentáře? Jsou milé, člověk se pousměje... ale není to nic co bych vyžadovala, ne vždy je k článku co napsat a aby někdo psal třeba komntáře 1oo x ale vždy napsal jen : pěkné, super, sluší... tak nevím jestli to má pak nějaký velký význam, je hezké, že někdo napsal, potěší to, ale když je to pak u každého článku...

    OdpovědětVymazat
  7. Upřímně v poslední době rovněž nepíši moc komentáře. :( Je to hlavně nedostatkem času. Jsem často na brigádě. A také je píši jen když chci něco říct, reagovat, nebo mě něco nadchne. Tvůj blog mám ale moooooc ráda a konec by mě velmi mrzel.
    S komentáři jsem na tom podobně. Ani nejezdím do showroomu a ani už tolik na srazy. Asi nejsme jako ostatní.. .)

    OdpovědětVymazat
  8. Některé blogy vystaví dvě fotky a mají 50 komentářů typu: "Nádherná!" "Nemám slov!" "Nejlepší fotky!" - od blogerek parazitek ;) Takže radši měj svých 10 komentářů, které mají víc jak tři slova a vyjadřují se přímo k článku. Já mám u Tebe nejradši DIY a závidím Ti Tvoje sekáčové úlovky! :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Ja sa snažím všetko čo prečítam okomentovať, pretože spätná väzba je dôležitá. Tvoj blog čítam pravidelne a mám ho veľmi rada :) Ale úplne ťa chápem. Komentáre sú dôležité! A tá báza pod očné tiene je super nápad, určite si to vyskúšam vyrobiť, pretože mne tiene na očiach dlho nevydržia. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj:) Mám tvůj blog strašně ráda, moc ráda ho čtu a koukám na fotky. Docela bys mi na "mém blogovém nebi" chyběla, kdybys odešla, ALE já jsem zrovna ten člověk, kdo nekomentuje, ale sleduje. Nemám potřebu komentovat každý článek, když nemám k němu co říct. Ráda si ho přečtu, ale nemusím přeci pod každý článek dávat vlastně fajfku, že jsem ho přečetla a že se mi líbil nebo ne. Hlavně na to ani nemám čas. Jsem ráda, že si najdu čas přečíst si svoje oblíbené blogy a kdybych ještě pod každý článek měla psát komentář, strávila bych nad tím dvakrát tak dlouho. Blogerky, které dájí do postu 10 fotek, které ani nejsou jejich, s nadpisem "Inspiration" a obdrží 50 komentářů, mě ani moc nelákají a myslím, že si z nich nemusíš dělat mindrák. Nevím, proč všechny "normální" blogerky, do kterých řadím i tebe, mají pocit, že když nebudou lidi komentovat jejich články, tak je nikdo nečte a nikoho to nezajímá. Zajímá! Podívej se na ty svoje čísla sledovanosti, to je přece paráda!:) Jestli si chceš na svém pomyslném seznamu udělat jednu fajfku za mě, můžeš - čtu všechny tvoje posty, na každý další se těším, ale promiň, komentáře ode mě pod všemi neuvidíš. Měj se, pa:)

    OdpovědětVymazat
  11. Ja písem komentáre málokedy. A na tvoj blog vlastne teraz prvý krát. A toto je presne ono, ako uz písala Joll Burr je treba nahryznúť nejakú tému, naviesť čitateľov na diskusiu, položiť otázku... a nemusí byť ani taká sofistikovaná ako dnes :-)
    Mne sa tvoj blog páči a rada si sem chodím čítať, bola by škoda ho rušiť. Teda, ak ťa práca na ňom ešte baví. Sama vidíš, že počty návštev sú výborné, takže zmysel to má.
    Ja mám napríklad o polovicu nižšiu návštevnosť ako ty a teraz my v poslednom čase aj ubúda z komentárov. Ale to bude asi tým, že moje blogové zameranie je špecifickejšie no a priznajme si, nie všetky články sú rovnako dobré. Tak to proste je.
    Komentáre sú ako feedback rozhodne dôležité, ale pokiaľ blog robíš ako svoj vlastný a dobrovoľný koníček, určite je hodnotný aj tvoj pocit z jednotlivých článkov. Vlastná spokojnosť so sebou a odvedenou prácou a na to nepotrebuješ nekonkrétne komentáre typu: Super, Nádhera, Ty si úžasná!.
    Veľa sily do boja! Tvoj blog by nám chýbal!

    OdpovědětVymazat
  12. Katyy opovaž se tento blog zrušit!! Miluju jak jseš přirozená a milá, tvůj blog se mi strašně dobře čte a chyběla by jsi mi. Ani nevíš jak moc se vždcky těším na novej článek :) a k těm komentarům, nic si z toho nedělej a jak už tu holky psaly, návštěvnost vypovída za všechno :) jseš prostě jednička, kočko :P

    OdpovědětVymazat
  13. Úplně s Tebou souhlasím :) Zrovna nedávno jsem si se ségrou říkala, že každý blog by měl vypadat jako ten Tvůj blog! Ne jako blogy jiných, kteří akorát koupí v obchodě lehce kombinovatelné věci a odfotí se v tom, ale o tom, jak dokážeš hledat a hrabat, vyrábět vlastní věci, vždy je perfektně sladit, Tvůj blog je výborný! :) A ještě když jsem Tě dnes viděla, jak Ti to moc sluší :) Co se komentářú týče, komentáře vždycky potěší, čím víc, tím větší chuť má člověk do psaní, ale já jsem taková, že komentář napíšu pouze tehdy, když mám prostě nutnou potřebu se k článku vyjádřit! :D Zrovna jako teď :D Určitě s blogováním nekonči. Si výborná, máš tu takovou hezkou "kamarádskou" atmosféru (na jak na jiných blozích, kde všichni akorát napíšou hezké triko či sluší Ti to). Jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  14. Rozumím ti.. bloguji bezmála rok, mám asi 50 followers, a teprve v poslední době se mi začaly pravidelně objevovat komentáře.. většinou od třech stejných lidí.. ani nevím, jestli už mě to baví.. ale ty mě bavíš! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Moc děkuji :D a s tím sledováním máš pravdu, také se nechápu, proč nesleduji, když stejně 3x denně cvakám do vyhledávače katy-inspiration, abych mrkla, zda-li nemáš nějaký nový článek :D

    OdpovědětVymazat
  16. Kdybys skončila, přišla bych o jeden ze svých nejoblíbenějších blogů - a to by mi bylo líto. Já jsem třeba teď nestíhala blogy ani číst, natož komentovat:( jinak tě s těmi komentáři zcela chápu, mě moc potěší, když mám k příspěvku aspoň jeden, ale je pravda, že já jsem narozdíl od Tebe dost špatná blogerka a v poslední době nemám čas přispívat :)

    OdpovědětVymazat
  17. Přesně jak píše Peťulka. Nemám potřebu psát jen věci typu krásná, úžasné, ježišinky apod. Mám tvůj blog moc ráda a přesně rozumím tomu, jak to cítíš. PS: na tohle jsem dělala u sebe i videjko ( mám na mysli ten eye-primer tady) , náhodička :D .

    OdpovědětVymazat
  18. s tvým názorem naprosto souhlasím,ale aspoň nějaké komentáře máš....já nemám žádné a to je teprv docela smutné...nevím co dělám špatně...nikdo mi to totiž neřekne ani nenapíše.......dost mě to mrzí..... :-( ale ty nemusíš vůbec mít starosti...jsi tak milá :-) tvuj blog je prostě takovej upřímnej..na nic si nehraješ a to se mi líbí :-) jsi zlatíčko......neruš ho prosím :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Jsem skoro až dojatá, kolik názorů jste napsaly, jak jste se rozepsaly, že se mnou souhlasíte a že by Vám můj blog chyběl :) Moc Vám všem děkuju, neskutečně si toho vážím!:)

    OdpovědětVymazat
  20. Někdy je možná lepší mít třeba jen 1 komentář, ale upřímnej! Z těch dnešních bloggerek jsem úplně znechucená, hrajou si na něco, co nejsou a jejich blog je na tom stejně! Komentáře autora vždycky potěší, to je jasný, ale ty sama určitě také nepíšeš komentář ke každému článku na něčím blogu, takže bych považovala jako nějaký ukazatel spíš statistiku sledovanosti. Určitě nevěš hlavu, já už se začínám smiřovat s tím, že dnešní společnost jsou většinou jednodušší lidé, kterým stačí pár fotek, ale jakmile vidí TEXT, raději utečou. Pro mě je důležitější, aby mě četli lidé, kteří za něco stojí a mají svůj názor než nějací primitivové, kteří napíší ke každému článku "jsi nádherná"!

    P.S.: jinak bych tě chtěla poprosit, jestli by bylo možné změnit to písmo, prosím?

    OdpovědětVymazat
  21. Ja si svoje oblubene blogy pozeram z prace...(pocas obednej pauzy, samozrejme 0:-)) musim sa priznat, ze malokedy necham koment k clanku (shame on me), ale je to skor nedostatkom casu.
    Dufam, ze blogovat neprestanes kvoli nedostatku komentov, to by bola skoda. Ja sama blogger nie som, takze neviem posudit, ake dolezite je pre bloggerov dostavat ohlasy od ostatnych.
    Ale skusim sa polepsit a pridavat viac svojich nazorov, napr. ako dnes - po praci :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ahojky, dneska jsem se k tvému blogu dostala úplně náhodou a jsem nadšená, perfektní nápady, DIY a věci kolem, s nejvyšší pravděpodobností se budu i tak nějak nenápadně inspirovat. Tak by mě velice zamrzelo, kdyby tento blog přestal fungovat. Komentáře nejsou o všem. Podle mě, je nejdůležitější jak psali ostatní hore, kdo a jak přispěje a napíše více slov které potěší, než aby psal jednoslovné vzkazy, kterými jen reprezentuje sám sebe:-)
    Tak přeju hodně štěstí a síly do nových článků:-)

    OdpovědětVymazat
  23. Upřímně řečeno, je mi naprosto jedno, jestli si můj blog někdo čte nebo ne, dělám ho, protože na něm chci zachytit věci, které mám ráda a které mě baví (a nemusí to přece být jen móda). Když si to někdo přečte a něco mu to dá, budu ráda, ale nečekám od toho nic extra :) A osobně píšu komentář jen pokud se mi něco opravdu líbí :)

    OdpovědětVymazat