pátek 13. května 2011

energy post

Třeba mě problémy blogeru celkem minuly. Ještě, že jsem poslední článek dala už před lety ...
Když jsem odpoledne přijela domů, sedla jsem si k počítači a chystala se napsat článek, jenže nebylo možné se přihlásit, takže kromě abstinenčních příznaků z prohlížení blogů se mi nic nestalo.
Pak jsem pokračovala v neustálém usínání (jako už asi patnáctý den za sebou, protože mi došly prášky, které beru celý život a jsem na ně zvyklá až dost), jela plakat před národní hokejový tým, hladová se přejedla nejmilovanější žampionovou omáčkou a teď jdu zase spát.
Neztrácejte tady naději. Mám spoustu připravených článků, fotek, všeho! Jen se musím probrat ...

moje únava:
the hit top! new from HM

And new jeggins! FF, in sale, from about 300CZK to 97CZK!

child high waisted shorts in sale, new from F&F

9 komentářů:

  1. heej , ty kraťasy jsem si dneska zkoušela , ale byly takové divné na mě:D byly mi velké:D ale jsou úžasné!

    OdpovědětVymazat
  2. Nové triko a kraťasy jsou naprosto skvělé :) !

    OdpovědětVymazat
  3. ježíš, ty jsi opravdu hubeňourek :) kraťásky na 13-14 roků ? :) závidím ;)

    OdpovědětVymazat
  4. souhlasím s Bezegou ! =) a tu sukni si určitě alespon vyhledám :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jo ty si poslední dobou nějaká hubenější! Mám z Tebe depku. :D Musím přestat žrát a něco ze sebou udělat. :) To tílko je moc pěkné a sekne ti!

    OdpovědětVymazat
  6. Asi půjdu pro ten retro top z HM, je parádní!!! :)

    OdpovědětVymazat