neděle 9. října 2011

Odkud to mám

Ahoj! Co se týče nedávných slev, skoro nejvíc jsem si je užila v obchodě Tesco, kde jsem nakupovala v oddělení značky F&F oblečení New look (takhle odpovídám, když se mě někdo ptá, odkud to oblečení mám:P). V jednom Tescu v našem městě totiž probíhal výprodej mojí velmi oblíbené anglické značky New look s tím, že veškeré oblečení bylo dováženo z Holandska. Vše s cedulkami, úplně nové. Slevy tohoto zboží začaly na jednotné částce 150Kč za kus(někdy v červnu). Po první vlně slev přišla další: 100Kč/kus. Odnesla jsem si odtamtud několik šatů, svetříků i halenek-ze všeho měla ohromnou radost. Oblečení sice není z nijak perfektních materiálů, ale je ohromně originální, elegantní, .. přesně můj styl. A protože jste si možná všimly, že jsme spíš přes tu kvantitu, než kvalitu :D byla jsem z toho celá u vytržení :) Jediné z čeho jsem radost neměla byly velikosti-většina byla velikost 44 nebo 34(s tím, že toto oblečení nebývá elastické, takže pro mě bylo nemožné se do vel.34 nacpat. věřte, zkoušela jsem to několikrát!!:D Jasně, byl to výprodej a samozřejmě se tomu nemůžu divit, ale stejně pořád nemůžu zapomenout na tu nádhernou modrou halenku s perlami, nebo tu skládanou sukni,.... :D

Zajímalo by mě, jestli jste se s výprodejem této značky v Tescu setkaly i vy v jiném městě?
______________________________________________________________

Dnes tři outfit fotky. V ruce mám tašky plné oblečení ze sekáče, na sobě mám jednu z halenek, kterou jsem si koupila právě ve zmiňovaném výprodeji(velikost 44), pod ní bílé triko Orsay, náušnice F&F, kožené legíny New yorker, kožené kraťásky se zvýšeným pasem DIY, šálku jsem si koupila od kamarádky, kabelu Ed Hardy, hodinky Bentime a boty ASOS.com.



Mějte se krásně! Vaše Katy♥

5 komentářů:

  1. ja idem na zľavy do Tesca v piatok :)
    ja som zas minule tiež bola v Tescu,teda ešte cez prázdniny a kúpila som si tam také prúžkované šaty..Normálne som bola v tom,že to je ff..a minule keď som si upratovala skriňu tak pozerám že New look! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ja si nemuzu pomoct, ale me ty Tve "outfity" prijdou hrozne lacine a preplacane...Vzdyt jsi takova pekna holka a takhle se prznis. V jednoduchosti je krasa, zkus priste myslet i na to. Monika

    OdpovědětVymazat
  3. Co vlasy? Budou ještě tmavší?:)

    OdpovědětVymazat
  4. tak tyhle vyprodeje jsem bohuzel nezaznamenala.. :-( a taky si me dostala tema plnejma taskama z nakupu v sekaci.. :D

    jinak dneska u me posledni den probiha giveaway, tak se zapoj, jestli mas zajem, zvu te.. :-)
    http://talesfrommywardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. New look jsem obdivovala na internetu, netušila jsem, že je i v Tescu - musím jít to naše prozkoumat!

    Jinak, foťák mám Nikon D3100 :))

    OdpovědětVymazat