středa 23. září 2009

Beauty

Taaak,
asi před týdnem jsme si konečně objednala paletu stínů na oči.Nebylo to jednoduché-nejdřív jsme měla pocit,že si musím koupit paletu 120stínů,ovšem spousta barev mi tam přišla dost podobných a tedy i zbytečných... A nakonec jsem narazila na tuto-paleta 48 stínů za nádherných 250,-!!!A jsem s ní nadmíru spokojená!Krásně drží a barvičky jsou výrazné.. Dále jsem si objednala rtěnku NYX Indian pink a rtěnku s leťovým odstínem od Manhattan(takovou jsem si už dlouho přála:))No a jěště něco mimo make-up. Musela jsem si koupit nové hodinky. Byla jsem zvyklé na hodinky značky Playboy.Líbí se mi jejich design, velikost,.. Ty původní byly černé,teď jsem si koupila elegantnější bílé:)


Stala se mi hrozná věc:( Už asi 4 roky soukromě učím malé děti flétničku. Včera jsem přišla klasicky na hodinu,ale co ten malý kluk předváděl, to bylo neuvěřitelné!Neměla jsem dlouho trpělivost a začla jsem mlátit flétnou kolem :D až jsem s ní bouchla do hodinek a ty si rozbila!!!!!!!Ano, do těch nových, bílých,krásných...se šuntským sklíčkem:(( Oprava by stála 300,-tak to si raději koupím nové. Achjo!:-(

Žádné komentáře:

Okomentovat