sobota 26. září 2009

(Ne)povedený nákup

V pátek jsme se s mojí kamarádkou domluvily, že půjdeme do poměrně nového butiku, který otevřeli v našem městě. Šla jsme téměř najisto,že si koupím jedny tmavě modré jeany se zlatou nitkou. Bohužel velikost mi nesedla a já odešla s nepořízenou. Samozřejmě jsem z toho byla velmi zklamaná a říkala si, co to mám za postavu,že musím zhubnout,.. znáte to:-( A na deprese je nejlepší co? Ano, šla jsem do jiného obchodu:D A tam jsem si koupila svetr a boty(Ano,ačkoliv jsem scháněla kalhoyt,ale po tom hrozném zážitku jsem si raději žádné nezkoušela/jěště bych zjistila,ž jsem na tom jěště hůř!/) Svetry v mém šatníku chybí a tento je unikátní v tom,že je bez rukávu a také jsem poslední dobou přímo zblázněná do této barvy. A botky-zvýšené balerýnky. A věřte tomu, nebo ne: Utratila jsem jen něco málo přes 400,- (a to je mnoho méně, než by mě stály ty kalhoty:-) )

Žádné komentáře:

Okomentovat