středa 7. dubna 2010

Na co asi do leva kouká?


Ahoj slečny, tak mám první část maturity za sebou. Museli jsme to nejen s přáteli náležitě oslavit, ale také se za to musím nějak odměnit:-) Dnes jsem byla v drogerii a koupila si: Lehce třpytivý bronzér(pudr a štětec v jednom) na líčka z řady sun club od essence. Zatím jsem ho jen zkusila nanést, ale musím říct- nic moc:( Barva není nijak vyrázná, spíš pouze třpytky, které budou možná hezky vypadat v létě na opáleném těle v sexy šatech, nikoliv však už nyní. Takže ho odkáldám a jestli na něj nezapomenu, vytáhnu ho v létě:D
Ale píšu hlavně, protože jsem si koupila krém "Kakaové máslo"
Indikace
Normální a suchá pleť.
Vyživující krém pro denní péči na tvář a tělo.
Zlepšuje barvu pleti.

Působení

Zásobuje pleť hodnotnými a vyživujícími složkami.
Zásobuje pleť revitalizačním , vyhlazujícími a ochrannými složkami.
Hydratuje a zabraňuje nadměrné ztrátě vody.
Zmenšuje náchylnost k podráždění.
Pravidelné používání zlepšuje vzhled a barvu pleti.


-toto a ještě jeho cena mě okamžitě přesvědčili o tom, že ho musím mít. Mám problémy s tím, že ve dne piju příliš málo vody, což má samozřejmě spoustu vedlejších účinků. Doufám, že tento krém mi aspoň trochu pomůže... Zakoupen v drogerii Rossmann.
Více o výrobci a dalších produktech na stránkách ziaja.com


(foceno v mém pokoji na Velikonoce)

A v neděli si jdu ještě vybrat nějakou odměnu do hrabáku:P Je to vždycky taková akce měsíce:D Jezdí k Nám pěti-denní second hand. Začíná v neděli od 9.oo a já vždy netrpělivě přešlapuji ráno před vchodem, abych ulovila ty nejlepší kousky.(Končí ve čtvrtek výprodejem za vše 10,-a každý den je dodáváno nové zboží.) Chystám se udělat článek o tom, co všechno už jsem si tam koupila:)
Mějte se hezky!

3 komentáře:

  1. Na fotkách ti to moc sluší :)) ten hrabák může být fajn ..kdyby něco takovýho bylo tady :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dneska mi mamka přinesla letáček!! Taky tam musím jít, jen ještě nevím kdy :-(( a hlavně ikdyž to je hrabák, tak sem bez peněz :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi triko a pásek! =)

    OdpovědětVymazat