pátek 27. srpna 2010

Day with my granny. -Part Two-

Hezký den!
Haul je tady!

Tričko s pro mě nejvýstižnějším obrázkem/respektive nápisem/:) Není nic horšího, než stát před přecpanou skříni a mít pocit, že nic nemám. Znáte to, že jo?
To už mám déle a pořídila jsem ho v second handu za asi 30Kč. V příštím článku ho uvidíte v celé své kráse:P

A teď už ke kosmetice:
Začínám tímto gelem na obličej od Johnson´s. S výrobky této značky mám už několik velmi dobrých zkušeností. Výborná jsou například jejich tělová mléka. A ani tento výrobek mě nezklamal! Krásně voní a po vmasírování do obličeje cítíte, jak se Vám kůže probouzí a krásně se rozzáří!

Intenzivní noční péči od nivea jsem si pořídila, protože mi už začala docházet ta od gliss kur.. Upřímně, pochybuji, že tento od Nivei bude lepší než výrobek z řady Gliss kur, ale za zkoušku nic nedám. Navíc opravdu krásně voní!:)

Obyčejná, jemná čelenka, která vlasy udrží, ale úplně je nestahuje a navíc má barvu takovou, která se v barvě mých vlasů ztratí. Když se správně nasadí, dokáže nenápadně vykouzlit větší objem vlasů-je to skvělý trik! Příště ukážu:)
Navíc na značku Pretty woman byla zrovna 25% sleva, takže "nekup to":)

Neuvěřitelně levné a výkonné štětce na obličejové partie seženete v drogerii Rossmann. Já používám jeden plochý na víčka a nyní jsem přikoupila tento na pudr. Slečny, jestli nechcete investovat do štětců, ale chcete nějaký lepší, doporučuji Vám tyto..!


-vložka-

..ach..jsem hrozně unavená, takže dneska asi žádné vtípky nebudou:( :D Včera(a dneska) jsem měla akci s kamarády, zítra mě čeká třídní slučka a v neděli výlet za kamarádkou, ... Strašně se těším do postele!! Ale co bych pro Vás neudělala:), Vaše komentáře mě neuvěřitelně povzbuzují v tvoření dalších článků:) DĚKUJI, hrozně mě to baví!


Fotka ze včerejší akce, která byla vlastně pravděpodobně vyfocena už dneska, ale teď koukám že už je 0.25, takže jsem se do toho zamotala. Nic. :D.

-docela mě mrzí, že když se fotím s kamarády, dělají všechno pro to, aby tam nebyl vidět můj obličej :( :D..ale víte co? I tak je mám ráda :´( :( :D:D
(tímto zdravím svého čtenáře Michala, který si ze mě pořád dělá srandu! :D:D)


-konec vložky-

Tuhle cestovní sadu od Manhattan jsem měla vyhlídnutou už delší dobu. A ještě že jsem počkala-pár korun jsem totiž ušetřila!:) Obsahuje peeling, hydratační krém,.. a v neposlední řadě tento mini box na oční stíny:

..a dva už tam byly. Bohužel, zrovna bílou téměř nepoužívám a růžovou také nijak zvlášť. Paletka se však dá vyjmout a nahradit za jiný odstín-například za můj oblíbený hnědý od Manhattan)


V našem městě jsem narazila na nový second hand. Reklamní cedule lákala do sklepa jednoho domu v centru města a "volala", že je prý otevřený nový bazar. Měli tam toho šíleně mnoho, byly jsme tam poměrně dlouho, ale vybrala jsem si pouze dvě věci: černý propínací svetřík se zlatými flitry. HM za 80,-Kč. A nové, béžové podkolenky. (nakupuji obrovskou zásobu podkolenek na podzim a zimu!)


A tady už jsou nové boty:


Dělají menší nohu, cože je pro mě (s velikostí 39-40) výborná věc:)


Jediné, s čím si u nich nevím rady je ta barva. K čemu se Vám hodí?-poraďte mi, prosím! Černá je jasná+bílá. ale to je málo:(...

6 komentářů:

  1. Botky + starorůžovááá ;)

    OdpovědětVymazat
  2. No ano! Právě se starorůžovou krásně vyniknou! Děkuji, Simbli :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten gel na obličej vypadá skvěle, v drogérce po něm zapátrám ;) A ty fotky jsou vážně povedený :D aspon, že byla zábava :))

    OdpovědětVymazat
  4. Ja mam nocny od glisskuru ale dalsi nocny si uz asi nezaobsratam, nevidim v tom neaky zmysel:) ale ten gel na tvar urcite skusim!

    OdpovědětVymazat
  5. Ty boty vypadají na noze úplně jinak, na fotce se mi nelíbily, ale obuté jsou vážně pěkné

    OdpovědětVymazat
  6. ... já mám štětce zase z DM a jsem taky velmi spokojená :)

    OdpovědětVymazat