neděle 15. srpna 2010

Vykul oči, drahá

Tak tedy.. tady je pár fotek z Řecka:)


Ve výrobně olivového oleje. Zde jsem se přemohla a ochutnala čerstvou plivu, která mě svou chutí nepřekvapila a já ji hezky rychle vyplivla. Olivový olej ano, ale olivy jako takové prostě ne!
Na lodi s panem veselým pirátem, který byl opocený a vtíravý, ale přesto vtipný a vítaný:)
Tak tady, slečny, jsem zachycena v jedné z nejšťastnějších chvil v mém životě: plavba lodí, kolem delfíni, horko a jemný vánek, pocit "nic nemusím", a vychlazené frappé v ruce. Vážně, tady jsem se měla dokonale:)
Bohužel jeden den se počasí nevydařilo a celý den byla bouřka a pršelo. Až v pozdním odpoledne přestalo a my jsme vyšli na nákup do pekařství, které mělo otevřeno 24 hodin denně, tedy nemělo dveře /to mi připadá docela vtipné:D/ A také si v taštičce nesu svůj první úlovek: náušnice:


V Soluni. Na sobě mám halenku zakoupenou minulý rok v Barceloně v jednom z nejpopulárnějších obchodů, který zde má své kořeny: v Mangu. Je neskutečně pohodlné, lehoučké, praktické, .. zkrátka letní a já ho mám ohromně ráda:)


Ve dne: (tyto plavky mají vázání za krk, ale jak můžete vidět, to se mi samozřejmě opálilo a u topu bez ramínek to vypadá dost ošklivě, tedy první den jsem to vyřešila takto, ale další dny už jsem musela nosit plavky jiné.. Takže tento model je provizorní, ale vůbec ne praktický!!!:D/
silueta Při západu slunce:


Koupila jsem si také nové šaty (konečně!.. maxi šaty jsem potřebovala už x týdnů, ale do té doby nenarazila na žádné, které by se mi nějak zvlášť líbily) a boty na platformě..

S bráchou. Věřte/nevěřte, je o 3 roky mladší než já. A jestli se podivujete nad Jeho postavou:P : plave za českou reprezentaci a tréninky má tak nějak stále. Je to "dříč" :)

Já vím, byla chyba ho nekoupit:)

No a tady se připravuji na jízdu jako v obýváku:D :
Na gauči a s celou rodinou:) :

Co se týče oblečení a doplňků, přivezla jsem si toho víc, ale dejte mi ještě čas .. :)

V Budapešti to bylo nádherné, na Slovensku také a návštěva Jihlavy byla také skvělá! Zítra si jdu pro peníze z brigády a v následujícím týdnu mě čeká festival kousek od mého města:) Musím užívat dokud to jde! 11.9. pak odjíždím do Anglie a hned den po mém návratu- 20.9.- škola... Ale to je ještě hrozně daleko, že ano??! :P :)

9 komentářů:

  1. dobré fotečky:)
    naušnice ma úplne dostali.tie by som brala aj pre seba.šaty sú tiež dobré,také milé,nikomu neublížia a brat-dobrý tiež:)))

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé jak já ti závidim... BTW ty nový šaty jsou opravdu moc pěkný ! A přesně chápu to s opálením plavek, taky mám tenhle problém, ale na sluníčku jsem byla asi dva dny a už nebudu mít asi možnot se toho zbavit :D

    OdpovědětVymazat
  3. moc pěkné fotky =) a maxi šaty jsou super!

    OdpovědětVymazat
  4. Ty růžovo-tyrkysové plavky jsou Victoria Secret? Mám je taky a jsou super=)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za hezké komentáře!
    Talka: Ano,ano.. Jsou to ty nejlepší plavky, jaké jsem kdy měla! Značka je znát:-)

    OdpovědětVymazat
  6. ty tvoje modry plavky jsou nádherny)) fotky z řecka závidim, protože ja letos ani nikde u moře nebyla:/.
    jo a brácha je hodně sympatickej kluk:D

    OdpovědětVymazat
  7. fotky super!! koukám, že taky pěkně cestuješ :) a co Jihlava, líbila se ti?? já tam studuju a zrovna nadšená z ní nejsem :))

    OdpovědětVymazat
  8. Ta fotka při západu slunce je moc povedená a moc ti to sluší :) a tyjo..tvůj brácha je mooc hezkej :D

    OdpovědětVymazat