sobota 20. listopadu 2010

Katy´s inspiration

Největší inspirací jsou pro mě fotky a obrázky, které nacházím na internetu. Inspirují mě v oblékání, v účesu-ať už barvě nebo střihu, jídle, interiéru, výrazech lidí ve tvářích, obrazech, .... Ale nejvíce fotek si stahuji, když na nich vidím nějaký prvek, který sama vlastním: může to být i úplná maličkost, jako třeba sponka ve vlasech. Miluji, když získávám nové nápady na to, jak tu věc nosit!

Hned na první fotce asi poznáte, kde jsem se inspirovala, co se barvy mých vlasů týče..


Na této fotce se mi Petra Němcová hrozně líbí! Miluji tento účes: není to nic složitého, prostě jen krásné, zdravé, lesklé vlasy a přirozené líčení. Teď jen, jak jich docílit...:(


Námět na DIY, které se chystám brzy vyrábět:)


Tahle fotka prostě nemá chybu. Love everything.
Mám dvě paví náušnice a budu je nosit i takto, jako přívěsek:


Mám tuto dlouhou krajku, ze které se chystám vyrobit si podobné náušnice, jako má modelka na dalším obrázku.


Stále váhám, jestli si mám tuto sukni zkrátit a nebo nechat dlouhou.. co myslíte?
(bez blesku
(s bleskem

Tady jsem ji viděla zkrácenou:
a takhle bych ji mohla nosit teď:
Ale je pravda, že nadcházející měsíce jsou v módě dlouhé sukně a navíc pořád ty moje nohy... tak asi zůstanu u té délky na zem.


A protože vím, jak máte rády leopardí vzor a kožíšky, tady je odkaz na, podle mě, úžasnou bundičku, kterou si můžete přát třeba pod stromeček:)

30 komentářů:

  1. Nechaj tú sukňu dlhú...Bola by škoda skrátiť ju....

    Prosím ťa, vieš stránku, kde je ten DIY na to tričko s mašličkou?

    OdpovědětVymazat
  2. super inspirace! taky mám ráda, když na nějakém obrázku "potkám" věc, kterou mám taky. Přináší to novou inspiraci, jak s věcí naložit. A to tvoje DIY zbožňuji, už se těším na tvoje další výrobky. A s tou sukní -> teď bych ji nechala dlouhou a někdy na jaře bych ji zkrátila.

    OdpovědětVymazat
  3. Ivanko, žádný návod na to DIY tričko s mašlí ais není. Našla jsem to jen takhle jako fotku. Ale když pár dní vydržíš, dám sem pak svůj návod;)
    To jsem ráda, Minimalist Lady!:) A díky holky, asi ji opravdu nebudu zkracovat..:)

    OdpovědětVymazat
  4. Katy, inspirace není nikdy dost:-) Vlásky Petry Němcové, to je kapitola sama pro sebe, nádhera...
    Jinak sukýnku bych nechala dlouhou a až se Ti okouká, zkrátit můžeš vždy;-)
    A takovéto náušničky Ti budou slušet, pak se určitě nezapomeň pochlubit!

    OdpovědětVymazat
  5. Ta sukně je nadherná, jak je dlouhá.Ale ta krátká má zase takový super šmrnc :-)Osobně bych ji nechala dlouhou a takovou krátkou bych si koupila.Sama jich mám několik v podobném stylu.A nějak jsem to nepochopila...co jsi myslela tím "a navíc pořád ty moje nohy" ?

    OdpovědětVymazat
  6. přesně tak, ladylui-vlasy Petry Němcové jsou neuvěřitelné!:)) Náušnice právě dodělávám, takže když je nafotím, můžeš se na ně těšit už v příštím příspěvku!.)
    Dadushko, děkuji, asi máš pravdu-tu dlouhou bych jen tak někde nesehnala, ale krátkou určitě ano. A ty moje nohy jsou dost mohutné, takže je není dobré moc ukazovat ;) (zrovna dnes se mi zdálo, že jsme šla nakupovat a nějaká cizí holka na mě začala pokřikovat, jaký mám hnusný nohy :D:D)

    OdpovědětVymazat
  7. tu sukni bych nechala tak, jak ji má kate, tak to vypadá božsky

    OdpovědětVymazat
  8. Tyjo, už měsíc se přemlouvám, ať zkusím nějakou DIY věcičku, ale já na to nemám :D Takže když zobrazíš podrobný popis, budu moc ráda.

    Jinak k doporučení dárku..věci Japan Style doporučuji neobjednávat, jelikož moje spolubydlící, která má velikost M si tyto věci objednala ve velikosti XL a všechny jí byly malé, nemluvě o krátkých rukávech a to je spolubydlící prcek :)

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji, holky:)
    Tess: je pravda, že už jsem několikrát někde četla špatné recenze na Japan style, že věci nejsou takové, jako na obrázku, nesednou, mají nekvalitní materiály,... ale nebyl to nikdo v mém okolí, tak jsem nevěděla, jestli tomu mám přikládat nějakou pozornost. Teď ale koukám, že to asi skutečně bude pravda.
    Myslím ale, že přesně tuhle bundičku má Sandra Leopardová a na té fotce to vypadá, že jí celkem sedne.. Tak já nevím no:(

    OdpovědětVymazat
  10. Mě se ta sukně líbí více zkrácená.
    A máš moc pěknou inspiraci v oblékání ;)

    OdpovědětVymazat
  11. ty vlasy jsou super, námět na diy je PARÁDNÍ!
    Všechy ostatní fotky taky... a tu sukni určitě zkrátit! :))

    OdpovědětVymazat
  12. Mne sa páči aj dlhá tá sukňa. Pekná je. Taká jednoduchá.
    Naušnice rob, le bo sú skvelé!

    OdpovědětVymazat
  13. sukně je krásná, takovou bych také chtěla, vůbec bych ji nezkracovala! a těším se na DYI tričko!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Sukni bych zkrátila do délky nadkolena:) Máš hezké nohy a škoda je zakrývat!

    OdpovědětVymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  16. Mohutné jo? Ani bych neřekla! :-) Můžu se zeptat odkuď máš tu sukni? Taková by se mi líbila. Já mám moc ráda maxi délky, jak u sukní, tak u šatů.

    OdpovědětVymazat
  17. ach, tak já nevím s tou sukní:D Asi ji ještě chvíli nehcám dlouhou a až si ji tak užiju, tak ji zkrátím:)
    Dadusho: Tu sukni mám opět ze second handu, takže Ti asi moc nepomůžu:( Snad Ji někde objevíš:)

    OdpovědětVymazat
  18. Já už si kožich obědnala, takže příští týden bych ho měla mít:-)

    OdpovědětVymazat
  19. Teda Katy ty máš štěstí na takové krásné věci!! To ti teda závidím, ale v dobrém :-).Sukni si nech dlouhou, zkratit můžeš vždycky ;-) A ještě teď když je zima, je dlouhá lepší :-).

    OdpovědětVymazat
  20. jeeej ta sukně je skvělá tak jak je! na dolním obrázku na slečně, ach, taky bych takovou chtěla, rozhodně nezkracovat, těch je všude plno, takovou dlouhou jen tak neseženeš!
    na DIY tílečko se těším, taky mám v plánu si ted poupravit svetřík jedním podobným nápadem s mašličkama :)
    vlásky máš perfektní, máme asi celkem podobný odstín, mám možná světlejší vršek a chci ztmavit!

    OdpovědětVymazat
  21. Joll, prosím, dej sem odkaz na svůj blog, nemůžu se na něj dostat:(

    OdpovědětVymazat
  22. Ten náhrdelník s klíckou mám z Gatu;)

    OdpovědětVymazat
  23. :D,nebyla by jsi tak hodná a nepodívala se mi tam po těch věcech? Dala bych ti tel.číslo že by jsi mi třeba napsala SMS že mají nebo ne a kdyžtak mi to koupila? Samozdřejmě k tomu ještě dostaneš odměnu :)

    OdpovědětVymazat
  24. jollburrfashion.blogspot.com
    Doufám, že nevadí, že jsem to tady dala za Joll :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Nezkracovat a nebo jen pod kolena.A líbí se mi nápad na DIY,zbožňuju mašličky.:)

    OdpovědětVymazat
  26. Když už najdu nikoho kdo je ochotný zase nemá penízky no škoda budu hledat dál :)

    OdpovědětVymazat
  27. Taky si vždycky barvu na vlasy vybírám podle fotek a obrázků. A stejně to vždycky chytne jinak!:D

    OdpovědětVymazat
  28. pěkný článek, moc hezké fotky :)

    OdpovědětVymazat
  29. Leopardí kabátik by som hneď brala!:) Páči sa mi nápad pávieho náhrdelníka. Zatiaľ mám len náušnice a čelenku, možno skúsim DIY:)
    Sukňa je veľmi pekná. Tiež by som sa nevedela rozhodnúť. Ale asi zatiaľ nechaj dlhú:)keď ťa omrzí, potom skrátiš.

    OdpovědětVymazat