středa 1. prosince 2010

Je na čase

si něco uvědomit. Mám spoustu práce, spoustu zájmů, spoustu lidí kolem sebe, kterým se chci věnovat, ... Prostě jsme si vědoma toho, že je třeba si život užívat.
Svůj blog jsem vždy vedla zodpovědně a na téměř každém článku (tak z 80%) jsem dělala hodiny... , aby byl opravdu kvalitní, zajímavý, bylo v něm mnoho fotografií, které sice nikdy díky mému foťáku nebyly kdoví jak úžasné, ale i přesto jsem se snažila dělat je hezké...
Jsem Šťastná za to, že moje snaha přinesla, pro mě naprosto překrásné, číslo- téměř 8O followers a přes sto návštěv mého blogu denně...! MOC VÁM DĚKUJI :)
Ale když to poslední dobou vidím- jak ostatní blogerky vkládají na blog příspěvek obsahující jednu fotku a dvě věty a přes to mají odezvu v podobě 30 komentářů, je mi to líto. Ráďa mi říkal, abych tenhle článek napsala, už hrozně dlouho..no je to tu..
Já už teď prostě nemám tolik času, jako jsem mívala, abych dělala jeden článek 2 hodiny a pak dostala třeba 5 (i když opravdu nádherných) komentářů (kterých si šíleně vážím!) (no vemte si to-např.: 150 návštěv denně=5 komentářů-takové dost nepřímo úměrné je to.) Asi úplně každá blogerka potřebuje nějakou odezvu na svou práci-aby měla pocit, že Její vynaložená práce, snaha, čas,... že to za to stálo a taky aby věděla, jak dělat blog dál, co zlepšit, co je dobré/špatné,... A v mém případě mi moje snaha(ale hlavně vynaložený čas) vzledem k odezvě připadala přehnaná.
Jen tak mimochodem by mě zajímalo-co Vy, holky? Jak dlouho průměrně trvá, než vytvoříte post?
:)
Jsem si jistá, že spousta blogerek mě v tomhle chápe a spousta mých čtenářů to zase nechápe... Možná by pomohlo, kdybych umožnila psaní komentářů anonymům, ale jak víte, to se mi nechce, tak je to se mnou těžký no...:D

Nechci, aby tento příspěvek vyzněl tak, že od teď kašlu na svůj blog a budu sem taky dávat jednu nicneříkající fotku a jednu větu k tomu:D, ale mé příspěvky budou kratší-což ale bude mít také své pozitivum- budu konečně přidávat příspěvky častěji!:)

Jestli mě chcete potkat, sedím neustále v páře v plaveckém areálu Hradec Králové. Venku se vydávám za rusku.

Včerejšek byl divnej. Michi vyhodila do vzduchu dvacetikorunu a už jsme ji nenašly, pak jsem shodila dekorativní zeď, dali mi něco do Zeleného čaje s banánem, mangem a melounem(tato kombinace prý měla být v pořádku) a bylo mi strašně špatně, že jsem musela nenápadně pod stolem sníst půlku rohlíku, protože díky koncertu na Tibetské mísy, kvůli kterému Nás vyhodili z čajovny, jsem si ani nemohla objednat jídlo. A neměly kešu oříšky. prokletý den.

-ten obrovský croissant je jen můj!

Na téhle fotce sice není nic vidět, ale přesto je podle mě skvělá! :D

A nesmí chybět DIY:
-náušnice s Eiffelovkou mi přivezli rodiče z Paříže a já na ně přivázala fialové mašličky:)

..a teď si jdu dát sushi na uklidněnou :D

17 komentářů:

  1. Katy, rozumím Ti:-) S tím časem věnovaným blogu to ale beru tak, že si ho tvořím i sama pro sebe, jsem tak zkoušela odhadnout, jak dlouho mi jeden příspěvek trvá.. No, nejvíc náročné je asi čas na nafocení:-)) Většinou nemám fotografa, takže spoléhám na samospouť a to přes den s dětma moc nejde, to by foťák brzy zaplakal .-)) Jinak tak celkem hodina.. A toho času taky moc není, to víme moc dobře asi všechny, takže tě chápu! Poradila bych jediné, klidně se méně snaž, přispívej jen když máš náladu a jen tak, jak Ti čas dovolí:-) někdy je čas každý den, někdy týden není, nemyslím si, že bys tak ztratila příznivce:-)) Jinak Tvj blog sleduju moc ráda! A v tomto příspěvku musím moc pochválit náušničky s Eiffelovkou, ty jsou super a pak ten obr-croassant, bych si dala taky!!! :-)) Hezký večer:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Fúha, ty máš teda riadnu výdrž, keď vymýšlaš jeden príspevok aj niekoľko hodín. :) Ja som na to príliš lenivá a väčšinou iba improvizujem. Píšem to, čo ma hneď napadne. :))))
    A čo sa týka followerov a komentov, tak je to ťažké posúdiť. Niekto si založí blog a hneď za mesiac má vyše 200 followerov, zatiaľ čo iný ho už môže mať rok a má ich ledva 100. Netreba si nad tým lámať hlavu. Proste bloguj a prispievaj ďalej, svojich verných fanúšikov vždy potešíš. :))))

    OdpovědětVymazat
  3. Když jsem začala čísttento článek, docela jsem nejdřív vyděsila že chceš s blogováním skončit! Jsem ráda že ne!:) Tvůj blog mě baví i když nepíšu pod každý post komentář..já si myslím že to lidé oceňují že to co chceš napsat si předem promyslíš že pak dává tvůj článek nějaký smysl(narozdíl od mého komentáře,proto je taky nerada píšu:)) )..Jinak,ty naušničky jsou vážně hezký :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já tvé příspěvky čtu strašně ráda! Jeden z mála blogů, kde čtu fakt vše a hned co to postneš :) Máš to moc hezky promyšlené, tolik návštěv mluví za vše, přestože ne všichni mají ke každému postu co dodat, že jo..
    Mě teda napsat outfit post trvá tak 10 minut, moc tam toho taky nenapíšu haha ale focení se věnujeme třeba i pár hodin denně, taky drahý fotí a baví ho to, není to jen jakože "na blog", fotky pak většinou ještě maličko upravím (kontrast, barvy), což zabere i s vybráním těch nej ke zveřejnění asi 20 minut, takže půl hodky a post hotov a to i s překladem do angličiny :) nu píšu přes 300úhozů/min, to asi taky dělá svoje, no jo obchodka..
    Teda, máš můj obdiv se s článkem tak piplat:)ale rozhodně to stojí za to!!!:-*

    OdpovědětVymazat
  5. Mám ten samí problém.) .( takže naprosto souhlasím.. Ale přesně tak, svoje věrné čtenáře neztratíš.

    OdpovědětVymazat
  6. Já píšu článek s časem většinou max 15 minut. Focení pak zabere 15-30 minut i s výběrem fotek, teda pokud je na to čas a nemusím letět domů. Pak fotky akorát zmenším nahraju na rajče (sice kazí dokonalé fotky ale je to rychlé) a píšu. Ale s těma komentářema, když povolíš anonymy myslím že nějaké význačné přínosy komentářů nebudou, u mě může psát kolik lidí chce, přijde jich 200 a u článků pár komentářů... Ale beru to tak že když přijde standartně 200 lidí, má to smysl, takže si myslím bys to tak měla brát taky.

    Jinak co se týče zbytku postu: máš nádherné vlasy, účasnou čepici (je to čeipce? Jistá si nejsem ale moc ti sluší) a krásné náušnice:-)

    OdpovědětVymazat
  7. myslím, že to mám uplně stejně ... myslím, že jsi to vystihla uplně přesně za "nás, menší" bloggerky...

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jsem se prvně lekla, že chceš přestat blogovat! Uf!! :) Rozumím Ti, ale já si myslím, že jsi hodně oblibená blogerka.Jen někteří lidé asi nechcou napsát komentář a jen si přečtou článek. Jinak já když se mi post a fotky libí(a u tebe je to vždy) tak napíšu vždy komentář, protože je mi jasné, že ten člověk měl s tím plno práce a zaslouží si odezvu!
    Doufám, že nepřestaneš s blogem, protože jsi moje oblíbená blogerka a chodím se moc ráda a často.
    Jinak ta čepice nebo nevím jak to nazvat :) Ti moc sluší! Jo a taky musím uznat, že jsi fakt úžásná, protože přispíváš velice často! :)
    http://dasdushablog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Máš skvělé naušnice!Tahle fialová je krásná.

    OdpovědětVymazat
  10. ako kedy. Nikedy článok tvorí aj viacero dní.niekedy to zbúcham za 5 minút

    OdpovědětVymazat
  11. Katy souhlasím s tebou. Poslední dobou vídám jen blogy plné fotek, fotek a fotek. Je to příjemné zpestření, často inspirace ale chybí mi tam nějaké vyjádření sebe sama. Jenže takové blogy mají většinou nejvíce fanoušků :-( Těžko říct čím to je, ale mě to v blogování rozhodně odradilo a závidím ti, že se stále držíš :-)

    Jinak co je to o tom sushi? To je knížka, nebo co?! Hrozně se mi to líbííí chci to! :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Kačenko, jsi úžasná!!!!
    Tolik tě mám ráda, četla bych tvůj blog i kdybys na něm měla jeden příspěvek za měsíc (tím tě k tomu ovšem rozhodně nenabádám! :D ). Prostě jsi asi jedinej člověk v mým okolí (Když nepočítám všechny buchtičky od nás z BM) kterého ta móda opravdu tak zajímá a hlavně baví! Jsi úžasná, moje ikonka taková.. Ne že bych se chtěla oblíkat jako ty, na to nemám dost šarmu.. ;) Spíš to beru tak že jsi krásná a šarmantní, prostě hvězdička... :) Mám tě moc ráda, pokračuj, i kdyby jen pro 5 lidí (mezi kterými nebudu nikdy chybět ;) ) pusu!!***

    OdpovědětVymazat
  13. chápu Tě, sama píšu článek asi hodinu než se dostanu k "něčemu" co bych mohla konečně publikovat, fotek tam nyní dávám daleko víc ale i tak čtenáři hodnotí jen fotky.. nikdo si to nečte..
    krásné naušnice! mm, croissant vypadá skvěle i přes tu jeho obrovitánskou velikost!
    myslím, že tvůj den musel být váženě zajímavý.. možná to zapříčinila nějaká černá kočka :D
    a Tvá beranice je ohromně ohromující ! :D

    OdpovědětVymazat
  14. tohle naprosto chápu :-) můj blog se netýká jenom módy, a tak moc velkou odezvu nemá...nedávno jsem se jím probírala, a našla jsem třebas 2 roky staré záznamy, které mě strašně potěšily...měla jsem pár (i velkých) pauz, ale baví mě to. Nepíšu každý den, všechny články nejsou o módě, je to prostě výpověď o mém životě...i tak se na blog vždycky ráda vracím a i za ty 2, 3 komentáře u příspěvku jsem ráda :-)...
    nemám zkušenosti s takto rozsáhlým a navštěvovaným blogem, ale věřím, že není nutné trávit několik hodin u jednoho příspěvku a stejně budou všichni tví followers rádi, žes něco napsala :-).
    Ráda čtu tvůj blog a snažím se ho vždycky nějak chytře okomentovat :-D.

    OdpovědětVymazat
  15. Moc Vám děkuju Vaši podporu! , komentáře a Vaše názory a zkušenosti. Jsem fakt ráda, že jsem si mohla přečíst jak to máte Vy..:)
    Taky děkuju za pochvaly:) a co se otázek týče:):
    Hanko H., jak píšeš, je to čepice:) i když takovou čelenku bych opravdu taky brala, je hrozně teploučká:)
    Simbli: To sushi je krabice plná sushi (viz obrázek na krabici) od family frost:D moje babička je poblázněná nakupováním věcí od nich:D a místo dortu ke svátku mi dala toto, což já oceňuji asi tak milionkrát víc!:)

    OdpovědětVymazat
  16. To jsem nevěděla, že Family Frost má i sushi!!! :D Já myslela, že jen zmrzlinu.Tak to je dobré. :) Máš super babičku, já jsem jednou té svoji dala zkusit sushi a ta se na mě dívala, že ji chci otrávit! :D

    http://dasdushablog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat