sobota 15. května 2010

Čtyři měsíce prázdnin!

Tak maturitu mám za sebou! Úspěšně za sebou! Jsem šťastná jako snad nikdy!!! A teď hodlám postupně zrealizovat vše, co jsem si naplánovala:

1/ Změnit barvu vlasů
-přemýšlela jsem nad odstínem docela dlouho. Světlá, tmavá, nějaký zvláštní odstín..? Nakonec jsem se inspirovala fotkou z katalogu Orsay, do které jsem se skutečně zamilovala. A rozhodla se pro mahagon:
(jistě..na mé fotce, nen barva moc vidět:D, ale skutečně se podařilo udělat barvu téměř totožnou:))

2/Začít se víc věnovat svému blogu
-budu se opravdu snažit:)

3/Zredukovat počet svého oblečení; rozprodat
-brzy přidám adresu, kde budu své oblečení prodávat. Ovšem už nyní Vám mohu nabídnout toto triko Hello Kitty:Ti, kteří sledují můj blog už delší dobu, si jistě už tohoto trika všimli/y. Koupila jsem si ho nedávno, opravdu je překrásné, jenže je mi trochu malé- tím pádem se musím vždy do jeho nosení nutit a je to škoda:( Jedná se o velikost S, Hello Kitty ; Sanrio. Máte-li zájem, dám Vám přednost, jinak dávám do aukce.. Jsem ochotná ho prodat za 170,- Kč ačkolvi jeho pořizovací cena byla mnohem vyšší(jak už to tak chodí :-( ) Poštovné 45,-Kč.

4/ Sportovat a hubnout
-už jsem začala- během svatého týdne jsem zhubla 5 kilo! Nervozita způsobila, že jsem neměla vůbec hlad, a tak jsem jedla jen něco málo ke snídani, ovoce a sýry. A namísto jídla jsem pořádně pila(což já bohužel normálně nedělám).

5/ Pořádně to rozjet na maturitním večírku!!:D
-což budu moci splnit dnes:-))


6/; 7/; 8/;.....a mnoho dalšího!

Držím pěsti všem, které maturita ještě čeká-věřím, že Vám to všem dopadne! Věřte mi, že za tu úlevu to stojí:)

A nakonec fotka mé výtvarné práce: (která nakonec byla ohodnocena na výbornou-díky Bohu!-tolik času jsem při ní strávila!)


Žádné komentáře:

Okomentovat