sobota 29. května 2010

Pohodlně

Nedávno jsem dělala bráchovi růžový puding. Když jsem ho dodělala, napadlo mě napsat příteli: "O půl šesté navrhuji sraz na náměstí-poflakovat se po městě a zvu Tě na pivo. Honem odepiš: Ano, či ne?" Ihned odepsal: "Jistě že ANOOO!"
Měla jsem chuť obléct se od něčeho, v čem můžu řádit-vybrala jsem tedy outfit, který je z trochu jiného soudku: Červené kalhoty, tenisky (Sandic), tričko (Paul Frank) a bundičku (Rocawear). Ale bylo mi v tom dobře:-)
Co Vy a takovýto "pohodlný" styl? Taky máte občas náladu vykašlat se na sukýnky a vyrazit v něčem v čem se můžete odvázat?:-)



PS: Konečně mám zpravený foťák, tedy se konečně můžeme těšit na kvalitnější fotografie ... :)

2 komentáře:

  1. keď prší tak vtedy chodím tak hocijak..a ešte keď chodím na brigádu:Ddo školy nikdy nechodím takto sporty..

    OdpovědětVymazat
  2. Thank you girl!!! I kept them- they are just perfekt :)

    You have a cute style!
    xx

    OdpovědětVymazat