středa 14. července 2010

Co je ...

  • Co je skvělé: zítra jedu do Prahy! (a něco malého si možná koupím:D minimálně šaty, náušnice a masky od LUSHe. To se ale nesmí dovědět nikdo z mé rodiny!!:X )
  • Co je smutné: toto je nejspíš můj poslední článek, protože se při zítřejší cestě do(nebo minimálně z)Prahy uvařím.
  • Co je divné: mému Bráchovi se podařilo rozchodit můj foťák a já teď nevím, jestli jako na dobro, nebo je to jen dočasné a musím si koupit nový..?!
  • Co je nevšední:můžu napsat: Zítra mám narozeniny!
  • Co je nečekané:Dostala jsem za brigádu víc peněz, než jsem doufala!
  • Co je zamyšlení hodné: Přišla mi nabídka na další brigádu. Na srpen. Ano, či ne?!
  • Co je nostalgické: Večerní hraní karet s mými rodiči:)



Zajímalo by mě, jestli Vy máte nějakou brigádu a popřípadě jakou?:)

2 komentáře:

  1. Super košile a brýle. Já dělám hostesku, uvidím jestli mi ještě do konce prázdnin přidělí nějakou práci, docela bych to brala:)

    OdpovědětVymazat
  2. ta košile s páskem vypadá skvěle!:)

    OdpovědětVymazat