pátek 16. července 2010

Cvočky:


Asi proto, že jsem byla jediná, komu ta vedra nevadila, muselo přijít něco, co mi je také zprotiví: V 23.00 ve středu, chvíli před tím, než jsem se chystala uložit do postele mi zavolal přítel, zda by nebylo lepší jet místo Prahy pouze do Hradce Králové a cestou zpět se stavit na koupališti.. Musela jsem uznat, že tento plán je, vzhledem ke tříhodinové cestě do Prahy s nejistou klimatizací v autobuse, lepší. Bohužel, v obchodním centru v Hradci na mě zdaleka nečekají obchody na které jsem se tak těšila, jako je HM, Zara, Top shop, Tally Weijl, Mango apod. Tam na mě čeká pouze CA, Orsay, New Yourker, .. a F & F v Tescu. Nicméně-aspoň něco.
Slevy byly neuvěřitelné! Hlavně ve zmiňovaném oblečení F & F pro Tesco. A zboží mě také příjemně překvapilo.
Přítel mi k narozeninám koupil, co mi na očích viděl:) a když to neviděl(On totiž myslel, že vždy vidí jen spodní prádlo:D), tak jsme si i něco málo koupila sama:)
A nakonec jsem (byla) spokojená!:)
V dalším příspěvku se můžete těšit na fotky nakoupeného oblečení, doplňků, bot, prádla apod..
Teď jedu s mým milým k Jeho Babičce na svíčkovou a na pouť:)
A zítra oslava mých narozenin!

Fotky asi 2 týdny staré z procházky do města na oběd v pizzerii s mou rodinou:)


-s bráchou
-Z toho vedra už splívám s okolím:D

6 komentářů:

  1. your outfit is perfect for summer... you guys look so cute together!

    OdpovědětVymazat
  2. Nice nice :) A vy jste byli v HK jen ve Futuru? Protože ve městě je třeba taky Tally Weijl (tuším :D .

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí ty náramky..hlavně ten ze stříbrných koulí :)...btw, můžu se zeptat odkud jsi..jestli to není moc osobní.

    Terka

    OdpovědětVymazat
  4. foto s bratom sa mi páči najviac. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji Vám za hezké komentáře!
    Terko: Jsem z Náchoda:) (=malé okresní město na hranicích s Polskem..)

    OdpovědětVymazat
  6. Kačenko také jsem byla nedávno v HK, ve středu a jako fakt jsem docela koukala! všude jen slevy! :) a koupila jsem si tři nové kousky! :)

    OdpovědětVymazat