středa 7. července 2010

MIX

prostě mix.
Kreslení návrhů kombinací jednotlivých kousků z mého šatníku..

Zkoušení nových, "vlastnoručně"(!!:D) ušitých šatů. Tady tedy vypadají dost krátké, no, ve skutečnosti to není zas tak hrozné:D

Kdybych věděla jak, tak si na této fotce smažu obličej, ale v malování by to asi nevyšlo moc dobře:D Tato fotka je z dnešního úklidového dne. Na sobě mám novou sukni, kterou jsem si koupila v second-handu a zkrátila.
Takhle jsem se (ještě před výplatou) odměnila za ty 4 týdny na brigádě. Vyšla jsem do města a nakupovala, co mi přišlo pod ruku. A když jsem cítila, že v drogerii už jsem se vyřádila, zašla jsem ještě do potravin, koupit to, co mám opravdu ráda. A nakonec do knihovny půjčit knížky na letní čtení..
Drogerie:
Kokosový balzám na rty Balea
2x duo očních stínů Essence

Podkladový lak na nehty
Šňůrku na brýle (já vím:D)
Vlhčené antibakteriální kapesníčky na obličej
Šablonky na nail art
Náplast na utržený nehet
Potraviny:
Plátek uzeného lososa
Dvě balení křupavých kukuřičných chlebíčků

Kořeněný sýr Tizian

Ice kaffe(to na fotce není-okamžitě jsem ho "vysrkla":P)
Knihovna:
S. Leacock: Podivné podniky Staré krámy za nové peníze
A. Kingsley: Šťastný Jim

E. Giffin:
Něco vypůjčeného


Jak už jsme se zmiňovala v jednom z předchozích článků: Vyhrála jsem giveaway na http://just-a-beauty-blog.blogspot.com/! Tento blog sleduji už poměrně dlouho a když jsem si přečetla, že jsou k mání některé kosmetické výrobky a můžu je získat pouze díky komentáři, který vložím pod článek-neváhala jsem se zúčastnit. Měla jsem štěstí, byla jsem vylosována a týden na to mi přišel balíček:
Vůně Love etc.
Bronzer Essence
Paletka čtyř stínů Essence
+ překvapení-dárek v podobě stříbrného náramku (přesně mi sedí:))

-Tímto mockrát děkuji!-

Vyfotila jsem se Vám v nových plavkách. Bohužel, když jsem tu fotku viděla, začala jsem pochybovat o její uveřejnění..:D No co, zmenšila jsem to a jestli jsem někoho pohoršila, tak se moc omlouvám a přejeďte to hned dál. Nejde tady o nahotu, ale o ty plavky, které pouze na ramínku opravdu nevypadají tak dobře:P

Zde nová, infantilní mikina ze second-handu.

Můj "problém"(haha-kéž bych měla takových probémů víc!), kde utratit peníze z brigády zdá se být vyřešen. Přehrávač(netuším, zda se jedná o mp3, mp4, nebo iPod:D) si ukořistila Maminka, jako dárek k mým 19.narozeninám (-už za týden!) Objednala jsem si tento(viz výše). V pátek mi má přijít. Tedy rozhodla jsem se, že něco ze své výplaty dám na tuto voděodolnou tužku od Chanelu. Přivedla mě na ní recenze na serveru MDLS, který sleduji (článek je ZDE). Měla by být voděodolná a spolehlivá..
Není to poprvé, co jsem se inspirovala kosmetikou doporučovanou na serveru MDLS. V minulosti to byl například krém Clean an Clear (článek ZDE), který byl doporučovaný, jako jeden z nejlepších kosmetických produktů v drogeriích.Tedy pořád jsem ale neodhalila, kde utratím ty zbývající peníze z brigády? (a měla jsem pocit, že musím!) Bohužel, dnes mi byla tato otázka zodpovězena. Rozbil se mi totiž foťák a to úplně-nevratně ("Oprava nemá cenu, byla by zřejmě dražší než samotný fotoaparát.." bylo mi řečeno) Tedy mi nezbývá nic jiného, než na honem, před dovolenou, shánět nový.. Nemám z toho radost.

Za to mám radost z nové košile! Škoda, že sem nemohu vložit materiál, abyste si mohly sáhnout, jak moc je příjemná. A veliká!-budu jí nosit přes plavky nebo na večer s páskem, nebo s roztrhanými Jeany, nebo sukní,.. Mám s ní tolik plánů!:)

Neoblíbenějším vzorem je mi teď tento. Zkouším kombinovat různé barvy a věřte-nevěřte: vždycky to vypadá skvěle! Doporučuji!:)
Dnes jsem se byla fotit na občanku. Nikdy v životě se nepodařila taková fotka, abych se, při vytahování průkazu, za ní nestyděla:D Tentokrát jsme to však vzala velmi zodpovědně a byla rozhodnutá, že tentokrát se mi to musí podařit! Vyžehlila jsem si vlasy, stáhla je z uší, aby byly vidět perly, které zvýrazní mé oči, nalíčila se(resp. líčila se snad půl hodiny:D), vybrala klasicky růžové triko(je zvláštní, že už od své 1. třídy se vždy fotím v růžovém:D) a s tím sladila i barvu rtěnky. Když jsem pak vcházela do ateliéru, vypadala jsem zřejmě jak robot, aby se nehnul ani pramínek na hlavě:D(samozřejmě přeháním) Nasadila ten křečovitý "úsměv" a tady je výsledek: (zda se to povedlo, či ne, nechám na Vás)
Zajímalo by mě: Co Vy? Máte nějakou fotku do průkazu, za kterou se opravdu nemusíte stydět?:D
Nakonec fotka s Maminkou. Já mám na sobě novou koženou bundu a tričko, o kterém jsme psala, že jsem si upravila. Brzy ho uvidíte lépe a více:) (buď budu zatím fotit mobilem, nebo půjčím foťák od Dědy:P)

6 komentářů:

  1. Ty náplasti na utržený nehet jsou vyhozené peníze. Je to jako by sis dala na nehet náplast...ne vlastně je to mnohem horší...rovnou sem to hodila do koše. A co se fotek týče, já sem naprosto nefotogenická:D měla bys vidět moje fotky, všude vypadám jako kdybych yla postižená a na občasne a pasu to vévodí:D Naa pasu vypadám tak na 12 a na občance sem celá nějak zkřiva, jedno oko přimhouřené, zatnutá prada, pusa na křivo...vypadá jak zrůda:D Budu si dělat novou, ale nějak se tam nemůžu dokopat, stejně to bude uplně stejný jen budu o pár let starší:D

    OdpovědětVymazat
  2. mám stejnej kokosovej balzám..voní úplně nádherně, ale ne všem...plno lidi mi řeklo, že jim to smrdí..nechápu .D
    a ty šaty, co sis ušila vypadají úžasně, jsi hrozně šikovná!
    jo a fotka na občanku vypadá dobře...za chvíli mi vyprší občanka, tak se půjdu znovu vyfotit...achjo, už teď se toho děsím.

    btw, díky na komentř a follow, já tyhle věci nepraktikuju, ale dávám odkaz na tvůj blog k sobě :))

    OdpovědětVymazat
  3. Na ulomený nehet doporučuju metodu opravení čajovým sáčkem. Stačí vygooglit.

    A jsem moc ráda, že ti věci udělaly radost.

    Jinak jsem se prohrabala celým tvým blogem a líbí se mi :)

    OdpovědětVymazat
  4. Lany: Ty náplasti mě naštěstí stály jen 5,-Kč:D, takže nevadí:) ale kdyby mě stály původní cenu, byla byhc tedy pěkně naštvaná! Přeji, aby Ti nová fotka konečně vyšla!:D
    Terezko: S tím balzámem to mám stejně-mně kokos velmi voní, ale už jsem slyšela od pár lidí, že je jim to nepříjemné:/ A děkuji za komentář a uveřejnění odkazu na můj blog na tom Tvém!:)
    Yarisse: O metodě čajovým sáčkem jsem ještě neslyšela!:-O tedy děkuji za info-rozhodně na to kouknu! Ještě jednou děkuji za dárečky a že se Ti můj blog líbí!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Wow.. Ty šaty sis vážně spíchla celý sama jo? Šikovná ! :) Asi je teď nějaké fotící období, mamina a brácha taky dnes byli :D Já tohle focení nesnášim ! Vypadám vždy jako magor, ale beru raději hned tu první fotku, protože mě to fakt nebaví tam sedět. Moc pěkná fotečka ta s maminou :)

    OdpovědětVymazat