neděle 21. srpna 2011

ASOS.com

Protože jste si v komentářích odhlasovaly, že chcete příspěvky "co jsem si koupila nového" (nebo-li "new in post" (jak je teď tak populární tyhle příspěvky označovat) rozhodla jsem se zveřejnit první várku- slibované věci z ASOSu.
Nejdříve Vám chci ještě ukázat lodičky, které jsem si koupila a už mám doma. A to proto, že jsem Vám je sice ukázala, ale jenom zvrchu-fotka ze strany se mi nenahrála a tak mohly vypadat jako balerínky, ale hlavně! byste přišly o to nejlepší- a totiž podpatek! Jsem z těchto bot naprosto unesená. Nikdy jsem nevzlastnila jiné, které by se mi líbily více, než právě tyto. Jsou masivní, hodí se ke všemu, originální, vypadají kvalitně, .. Jsou to snad první boty, které bych si koupila i za tu původní plnou cenu - 60 liber. Já je ale pořídila ve slevě a o to lépe!
Znáte ten pocit, kdy máte něco, z čeho jste tak nadšené, že byste si to nejraději koupily aspoň třikrát? :D
Po nadšení z těchto jsem byla odhodlaná koupit si ještě nějaké :D Nakonec jsem se rozhodla pro tyto podzimní:

A nakonec ještě pár doplňků z výprodeje:

-náušnice se srdíčky
-zlatou čelenku s kotvami


a látkovou čelenku s pusinkami

Co Vy? nakupujete na stránkách jako tato a podobných zahraničních .. ?
A kdo ne, určitě tam nakoukněte, mají teď veliké slevy! Přítel si na tom mění šatník :D


Mějte se krásně, Vaše Katy♥

10 komentářů:

  1. Ty podzimní boty jsou dokonalý!

    OdpovědětVymazat
  2. já si na asosu koupila tričko :) a ta čelenka s kotvami je úžasná!

    OdpovědětVymazat
  3. Ta čelenka se mi děsně líbí a Tobě bude určitě moc slušet! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty podzimní boty! Áách ;D Je nějaké poštovné a balné? kolik? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju Vám!:)
    anonymní: Právě že poštovné je úplně zdarma!! Tak běž honem nakupovat!.)

    OdpovědětVymazat
  6. Já miluju nakupování ze zahraničních stránek. Jinak ty podzimní botky jsou moc pěkný.

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem teda uplně unešená z těch podzimních bot ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Já na Asosu nakupuju hlavně boty - už mám šest párů a vždycky jsem si počkala až na výprodej:)

    OdpovědětVymazat
  9. Love the shoes with the clear heel! Amazing!

    -Laura xoxo
    http://wrinkleintimevintage.blogspot.com

    OdpovědětVymazat