středa 10. srpna 2011

Tak nějaké ty koláže

Ahoj!
Poslední dobou, jak jste si možná všimli, mě začalo bavit upravovat fotografie. Dnes mám pro Vás takové koláže tři("no nazdar!!")
Co se týče mých plánů na dalších dny, v pátek se těším na nakupování v Praze. Zajdu do Palladia nakoupit něco v Topshopu (šaty s dlouhým rukávem, výrazné náušnice, zajímavé kalhoty), v LUSHi (peeling na rty Bubble gum, kondicionér American cream, tělový kondicionér Buffly, .. ), samozřejmě HM, také moje první návštěva samostatného FF obchodu(-i když jsem v Palladiu od jeho otevření byla, ještě jsem se tam nedostala), Clarie´s atd atd. Budu se těšit, že se tam potkáme!;)
V sobotu pak jdu doprovodit brášku na letiště, protože odlétá do Peru na mistrovství světa v plavání a večer mě pak čeká party, kterou pořádá moje čerstvě vdaná kamarádka.. :) A jaké jsou Vaše plány?

večeře na dovolené .. Na sobě mám prsten, o kterém jsem Vám už psala (NY), šaty New look
Nádherný výlet na lodi. Na sobě mám: klobouk FF, tílko Terranova, sukně NY, náramky HM
.. a nakonec "pohodlný" outfit na procházku a hodinky, které jsem dostala k narozeninám:
Tričko Horsefeathers, opasek a kraťasy second hand, balerýnky Replay, hodinky Bentime

Mějte se krásně, Vaše Katy♥

1 komentář: