pátek 26. srpna 2011

V novém přímo ze second handu

Ahoj! Jak jste si jistě všimli, trochu jsem změnila design blogu. Už dlouho jsem ho chtěla předělat tak, aby víc vyjadřoval mě a dával najevo o čem je. Trochu bych to chtěla vysvětlit i v tomhle článku...
.. tak. Právě jsem smazala asi dvaceti řádkový odstavec s vysvětlováním názvu a poselství svého blogu:D A víte proč? Rozhodla jsme se to smazat, protože možná je to právě o tom, aby každý odhalil, "jak to cítím" nejen já, ale hlavně, aby rozkryl to svoje vnímání módy a světa vůbec. Byl svůj a nenapodoboval ostatní- jen se inspiroval(v tom je myslím veliký rozdíl). A protože právě móda je můj velký koníček, tak ačkoliv můj blog nemá být ten typický "fashion blog", tak se většinou mé články točí kolem nakupování, módních výstřelků apod. Ale nezakládám si na tom, a mrzí mě, že spousta anonymních kritiků to ještě nepochopila.
Chci Vás svým pohledem na módu inspirovat. Chci se s Vámi dělit například o vzrušení z nakupování značkových kousků v second handech. To mě baví a doufám, že Vás bude taky .. i nadále!:)

A teď by mě zajímalo, co říkáte na nový header? líbí/nelíbí?:)
Název blogu je psaný mnou ručně, stejně tak odkazy na weby, kde mě můžete sledovat. Chtěla jsem totiž, aby to tu bylo takové víc "moje" :)

starý:
A ještě Vás chci poprosit o hlasování v anketě v pravém panelu. Vážně totiž uvažuji, že bych se přestala barvit na blond a vrátila se k mé přirozené - hnědé barvě vlasů (s odstínem do mahagonova). Pod anketou máte dvě fotky pro srovnání. Moc děkuju za hlasy!:)


A teď už dnešní fotky. Na první jsou mé nové nehty. Inspirovala Jsem se Jessie J a touto fotkou, kterou jsem našla v počítači:


Včera a předevčírem jsme s kamarádkou podnikly razii po second handech v sousedním městě. Město má jen pár tisíc obyvatel,ale second handů je tam asi pět-skoro pohromadě:D Právě díky tomu(málo /značek znalých/ občanů+levné ceny) jsme pořídily neuvěřitelné kousky za ještě neuvěřitelnější ceny! Spoustu věcí za 4 nebo 5Kč :D, většina pak v rozmezí 10-50 Kč. Nejdražší věc: kabelka za 90Kč. Když jsme jely zpátky, měly jsem celá zadní sedadla zaplněná novými kousky!:D

V mém nakupovacím outfitu. A takhle to vypadalo v jednom z nich:

Koupila jsem si několik sukní, halenek, triček (včetně originál pola Burberry ještě s cedulkou!:D), ..

Jeden z úlovků..

..byla originál áčková sukně Lanvin za 34 Kč!!

A nejdražší kousek: lakovaná béžová kabelka. A halenka, kterou mám na sobě je značky HM, stála 20kč.
Asi si dovedete představit, jakou z toho mám radost! Takže se určitě vyplatí do hrabáků vyrazit a hledat! Zkuste to a dejte vědět, jak jste dopadly vy!:)
Teď už se jdu chystat na večerní koncert na Výravě. Budou hrát Nightwork a Xindl X.
Mějte se moc krásně!

Vaše Katy♥

13 komentářů:

  1. tak jsem tady!!:D a líbíí! závidím, já už dlouho pořádně nenakoupila:( v kterém jsi byla městě?:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé neprozradíš, v jakém městě si to byla? Nebyla jsi v Nováči? Jak je u Rychty ten anglickej sekáč...kabelka totiž vypadá jako z Primarku :D

    OdpovědětVymazat
  3. Áaaach! Takových věcí za takové ceny! :D Sakra proč tady nikde v okolí žádný pořádný sekáče nejsou..? :) Tvůj blog mám ráda a každej článek čtu nadšeně a nové logo je úžasné! Moc pěkné a vážně osobité! ;)

    OdpovědětVymazat
  4. bože jak já ti závidím ten sekáč..mi žádnej takovej v liberci nemáme..a dost mě to štve :/

    OdpovědětVymazat
  5. Nový header se mi moc líbí!
    Jinak vášeň pro lovení v secondhandech s tebou sdílím, bohužel u nás je to obvykle trošku dražší než ty tvoje poslední úlovky. Teď si ale už brousím zuby na výprodej vše za 10,-:)

    OdpovědětVymazat
  6. Super nový header Katy :) A tie ulovky- bomba!!!! Mne az ziarili oci ako hviezdicky ked citam tie ceny 5 kč, 10 kč :D Len nech sa ti dalej dari natrafovat na take super kusky ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. To, že ti, Katy, daleko víc sluší hnědé vlasy než blond, ti chci říct už dlouho, takže určitě jdi do hnědé. Vypadáš v ní víc přirozeně.

    OdpovědětVymazat
  8. tak utíkej, včera jsem je v topshopu ještě viděla :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ta kabelka lakovaná je z té nové kolekce H&M? :-) je nádherná, musím si pro ní taky zajet. Kolik stojí?:)

    _________________
    Navštivte můj výprodej oblečení, ceny do 199,- http://fly-flew.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. skvelý nákup, závidím taký sekáč :o))
    truskawka-fashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Aaa, chci aby se v našem měste zavedly Secong handy, protože pak bych v nich byla od rána do večera!!

    OdpovědětVymazat
  12. ahoj, ohledně těch vlasů - mně se na tobě asi víc líbila hnědá, blond je taky fajn, záleželo samozřejmě na tom, jak jsi byla namalovaná, upravená apod., ale podle mě je hlavní, aby ty vlasy byly ZDRAVÉ, protože pokud nejsou, tak nikdy nebudou vypadat pěkně. vážně si je chceš ještě víc zničit dalším barvením? a už se moc těším na nový článek!

    OdpovědětVymazat