středa 28. září 2011

mega příspěvek o trendech této sezóny

Ahoj, dneska je tu slibovaný článek o některých trendech této sezóny. Některé jsem vybrala a sama rozdělila do dvou sloupečků: ANO a NE. Novinky ve sloupečku ANO mě nadchly, určitě si je hodlám pořídit a tento podzim/zimu nosit. ve sloupečku NE jsou trendy, které se mi nelíbí, nejen sami o sobě, ale některé také pro to, že vím, že by mi neslušely a nelichotily mé postavě..
Chci tímto článkem taky ukázat, že je myslím velmi důležité, udržovat si přes veškeré měnící se trendy nějaký svůj osobitý styl a jen slepě nepodléhat všemu co se namane-protože skutečně ne všem sluší všechno a vidět pak na ulici někoho, kdo si to neuvědomuje, ale "hlavně, že má nejnovější módní výstřelek" je někdy až k pláči. Ale věřím, že Vy všechny s tímhle určitě problém nemáte:) Tak se jdeme podívat, jak jsem si zařadila novinky já..


ANO

Velké klobouky!


  • perfektně oživý každý outfit, zakryjí mě před deštem, ale i moje vlasy, které třeba zrovna nemají svůj den. +jsou k mání snad v každém obchodě v různých barvách, s různými vychytávkami -budou na Vás (alespoň v Našem kraji) koukat jak na blázna. Takže troufnete si na něj?.)

Umělé kožešiny!


  • vyvolávají luxusní vzhled. Jsem pro nejrůznější velikosti, tvary a barvy. Navíc nádherně zahřejí. Sama jich mám hned několik a nemůžu se dočkat, až je vytáhnu: větší černý kožíšek do půlky stehen(aukro 450Kč), bílo-šedivý (extra měkoučký!200Kč), lehce vypasovaný (new yorker), krátký kožíšek - kousek pod pupík, béžová barva (Dorothy Perkins-second hand 20 Kč/ano!:D/), kožešinová vesta (GATE 300Kč). Tady vidíte, za jak perfektní ceny se navíc dá takový luxus pořídit, takže žádné tisíce za něj dávat nemusíme;)

Kotníčkové boty!


  • Na klínu, jehly, na masivním podpatku, šňerovací, hladké, lakované, kožené, ... ať už jakékoliv, prostě vypadají perfektně a tak se i nosí. Navíc osobně nemůžu nosit kozačky nad kolena, protože mám krátké nohy a kotníčkové boty mi je naopak pomohou opticky prodloužit.

Maxi svetry!


  • Co dodat? Je jich všude spousta, dají se pořídit i v každém hrabáku za pár korun, nebo i vyhrabat v šatníku po babičce. Krásně zahřejí a k legínám a vysokým podpatkům vypadají skvěle-inspirace na můj podzimní outfit!
Halenky z lehkých materiálů!


  • Nejlépe z hedvábí nebo jiných kvalitních .. S rukávem, bez rukávu, propínací, s fižím, na tělo, volná, .. Především ale v tlumených odstínech.
Dlouhý rukáv!


  • Zboňuju šaty s dlouhým rukávem! Když nějaké vidím, ať už jsou skoro jakékoliv, musím je mít!:D
Vycpaná ramena!


  • tento trend miluju! Největší must have pro mě!



  • stejně jako:
Áčkové sukně!


  • Perfektně zvýrazní pas a ženskou siluetu. S tím souvisí:
Kalhoty a sukně se zvýšeným pasem!


  • Bokovky už prakticky nenosím. Lépe mi to sedne, netáhne mi na záda, .. V hight waisted oblečení jsem se našla :)
Límečky a flitry!


  • Límečky na halenkách, tričkách, šatech, svetrech, všude! S flitry opatrně, ale krásně podtrhnou celý outfit, takže proč ne?!

Jedna věc, která mě na přehlídkových molech zaujala: Dolce a Gabbana sukně a sáčka s flitry a kamínky.



V dalši části zrovna navážu:

NE

Hvězdy


  • Přišly zřejmě jako reakce na tak populární vesmírný potisk. Připadá mi, že z toho musí mít radost hlavně New Yorker a podobné obchody, které si na podobných motivech založili prodej(určitě je tím ale nechci nijak shazovat-viz můj kožíšek z NY a další spousta věcí tam pořízených) A teď je to konečně skutečně trendy (a to byly hrozně in někdy kolem roku 2001). S tím souvisí i šaty z kolekce Dolce Gabbana. =Noční košile. pardon.

Pánský styl


  • jeden z těch trendů, která na vysokých, štíhlých a krásných modelkách vypadá perfektně. Jenže na mě se to (tím pádem) nehodí a necítila bych se v tom dobře. (Vzpomínám si, že jsem si jednou, když jsem byla v šesté třídě,oblékla kravatu (zrovna to bylo hrozně cool) a cítila jsem se naprosto hnusně!:D)
Satén


  • je fakt, že jak kdy a jak na čem/na kom. Ale třeba do propínací saténové košile mě nikdo neobleče(a to třeba můj přítel se o to snažil už mnohokrát..:D).

Jedna věc, která mě na přehlídkových molech zklamala: Kolekce značky Prada! Módní dům Prada patří mezi moje vůbec neoblíbenější (co se inspirace týče), proto jsem se samozřejmě těšila na tuto kolekci. Ale pro mě je to obrovské zklamání! Střihy, doplňky, materiály, barvy, .. všechno špatně! :( -svůj status si zanechalaa i když byhc našla i povedené kousky,mě tentokrát převážně zklamala :(



?

Ponča


  • přirovnala bych je k double prstýnkům. Nevím, co si o tom myslet:D Někdy v tom někoho vidím a říkám si: Na tu to sedne/Ta v tom vypadá perfektně. Ale někdy mi to připadá fakt hrozné/nepraktické/neslušivé/divné :D Takže obdivuju všechny, kdo mají na ponča postavu a kdo je umí nosit (tak aby nevypadaly jako indiánky:D) a všechny, které mohou v pohodě fungovat s double nebo triple prstýnkem na ruce!:)

Maxi délky u sukní, šatů, ..


  • jsou strašně ošemetné. Stačí málo a můžete v tom vypadat, jako strašák do zelí, ale také se z nich dá vytvořit obdivuhodný outfit. A z toho já mám strach, proto je moc nenosím.

Kdybych ale měla shrnout, co je pro mě tuto sezónu v módě nejdůležitější, je to:
-upravenost, konzervativnost, kvalita (materiály, střihy,..) , minimalismus, inspirace 6o.léty(jako každý rok:)), ženskost,...

zdroj: polyvore.com, www.dolcegabbana.com,www.prada.com,..

Doufám, že byl pro Vás článek trochu inspirací:) Co vy říkáte na zmiňované trendy? S čím to máte stejně, s čím jinak? Pište a mějte se krásně,

Vaše Katy ♥

8 komentářů:

  1. Pěknej článek :-). Mně třeba ty hvězdy docela zaujaly, naopak od umělých kožichů. Klobouky jsou super, ale musí se umět nosit. A.

    OdpovědětVymazat
  2. ukaž nám ty vysoké džíny, kalhoty! chtěla bych to na tobě vidět!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám ráda všechny možné netopýří a podobné věci ,ale ponč se bojím :D A s dlouhými sukněmi to mám podobně ,raději se na ně koukam než je nosím :D

    OdpovědětVymazat
  4. klobúky sa mi páčia najviac,už sa teším ako si nejaký kúpim..čím väčší tým lepší :D a pončá sa mi páčia len niektoré ..no umelé kožušiny moc nemusím..pravé už vôbec nie :D

    OdpovědětVymazat
  5. Výbornej článek kačenko! Já se teda nejvíc těším až budu v Miláně nakupovat všechno v pánském stylu, protože se mi to hrozně moc líbí! :)) Jsi úžasná, tenhle článek už jsem si přečetla dvakrát.. a aspoň jednou ho ještě sjedu ♥ **

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkný post. Něco z trendů se mi líbí, něco ne - klasika. Ale jsem šťastná, že konečně se do obchodů dostala i studenější červená, ne jen oranžovočervená :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkný článek. Pěkně jsi to shrnula:) Já bych jen přesunula velké klobouky a vycpaná ramena(jednoduše mi nesluší) do kategorie NE a ponča do kategorie ANO:)Ale ponča nosím jen převázaná páskem...a pánský styl taky můžu - vesty, oxfordky a kožené kabely.

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuju, jsem ráda, že se Vám post líbil, snad i inspiroval.. :) Je zajímavé číst si, jak to máte s trendy vy:)

    OdpovědětVymazat