pondělí 12. září 2011

Spousta nových přírůstků v mém šatníku

A je to tady! Slibovaný "haul" je tady! Budu muset toto téma rozdělit na více části, protože je pořád spousta nových věcí, které jsem vám nenafotila (jsou v prádle, zapomněla jsem na ně, mám je ve studijním bytě apod.)
Dneska to bude mix oblečení z klasických kamenných obchodů a samozřejmě nebudou chybět ani kousky ze sekáčů:) U některých věcí budu uvádět i ceny, protože myslím, že to fakt stojí za to:D Jdeme na to!:)

šaty second hand, asi 40Kč:
Cardigan Topshop-second hand za 20Kč a pásek za korunu
Halenka second hand, limitovaná edice z nějakého pařížského butiku(podle cedulky) 20Kč
vítám podzim s touhle halenkou s lístky. Vintage, Second hand

Výrazně modré lodičky s masivním podpatkem mám ze second handu

Retro Adidaska, sekáč

Tak, teď zase pár nových věcí z originálních obchodů:)
Potřebovala jsem nějakou kvalitní mikinu na sport. Má hezkou, výrazně zelenou barvu(můj foťák ji nebyl schopný pobrat). Nike


Svetřík Topshop, neuvěřitelně příjemný a nečekaně teplý. Náhrdelník taky Topshop (nemůžu ho najít mimochodem. Stejně jako jeden prstýnek z dovolené z Portugalska a náušnice taky z dovolené. Asi mám doma nějaký Bermudský trojúhelník..)


Volné tílko z kvalitního materiálu bylo nedílnou součástí mého letošního léta. Replay
A už ho mám taky! Hit nadcházející období, vidíte je v každém magazínu: velký klobouk! Já si vybrala v HM
(aspoň jeden outfit, aby se neřeklo:D Sukně Zara, Tričko Pull and Bear, náhrdelník Topshop, klobouk HM.. Všimněte si, že nemám vůbec nic ze sekáče!:-O :-O :-O!!:D)

A pokračujeme věcmi ze sekáče. Následující dvě sukně stály každá 5Kč:


Černé kalhoty se zipy na nohavicích, GAP second hand, opasek za korunu

Cardigan HM z kolekce tuším Fashion against aids-second hand

Černé tílko Atmosphere

Sukně Miss Selfridge, second hand

Koupila jsem si dva svetříky v podobném stylu. Líbí se mi, že si je můžete vzít prakticky k čemukoliv a krásně Vám oživí outfit.
Next-second hand
Marks Spencer - second hand

Krásně heboučký svetřík ve starorůžové barvě New look.
Oba opasky second hand, do pasu

Bílá hedvábná halenka Marks and Spencer

Americký kšandy, voe! second hand

Halenka s aztec/tribal potiskem. Second hand

Legíny s tmavěmodrými a šedivými proužky, sh
Tyto šaty jsem si koupila v "Rodince" za 39Kč!:D Do teď nechápu, jsou úžasný. škoda, že nemám kvalitnější fotku..

Cardigan v azteckém stylu je od kamarádky. Vyřazovala ho ze šatníku a já "Bětuško nechápu, jak jsi se ho mohla dobrovolně vzdát??!!!":)


Nové silonky koupené v sh s aplikací na kotníku

Pak tu máme baby pink tričko Miss sixty a náhrdelník Topshop

Koupila jsem si dvě obyčejná trička v Tescu-jedno modré, druhé bílé a obyčejnou světle modrou košili s krátkým rukávem

Bílý cardigan s extra dlouhými rukávy a hnědá kabelka z koženky Primark
High waisted kraťásky s květinami
.. za zadu:
A to je zatím vše. Tak jací jsou vaši favorité? Který z úlovků se Vám líbí/nelíbí? Pište a mějte se krásně!
Vaše Katy♥

PS:A mám na Vás ještě jednu velkou prosbu! Už hrozně dlouho sháním klasické high waisted jeany, ale aby byly nastavené(tzn. to zvýšení mělo třeba knoflíčky ve dvou řadách apod.) Prolezla jsem nespočet obchodů(Topshop, HM, Zaru, Mango, ASOS, Pimkie, CA, Orsay, ...) a nemůžu je sehnat! už jsem fakt bezradná a mám pocit, že letošní podzim/zimu bez nich nepřežiju!!:( Cena aby byla do 1500Kč ... Nevíte někdo?? :(

15 komentářů:

  1. Některé úlovky jsou vážně senzační :))
    Jinak high waisted jsem viděla v New Yorkeru na Václaváku. ale už je to nějaký čas a nevím, zda-li je tam ještě seženeš :(

    OdpovědětVymazat
  2. No krásné úlovky Katy! Ty sekáče ti fakt závidím! :D A ten klobouk ti moc sekne! Já jsem nosila velký klobouk celé léto. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je teda smršť !!!! :-)Super kousky.Ten aztécký kabátek je teda bezvadný !Tu mikču Nike, mám taky , ale červenou a taky ze sekáče :-)))Koukala jsem na ten bílý háčkový svetřík - s čím to vypadá nejlíp ?Já mám totiž hodně podobný,akorát délka na boky a nenosím ho,protože si nejsem jistá jak ho kombinovat.Díky za radu :-)Tak a teď jdu asi po 156 odeslat příspěvek, vždycky se mi to neodešle :-( Ještě jsem chtěla pochválit vlásky !!! Ta barva je skvělá a moc ti sluší.Když jsem narazila před půlrokem na tvůj blog a viděla změnu z hnědé na blond,tak mě ta změna překvapila, ve tmavší ti více vynikne obličej,udělala jsi dobře.pa a samé prímové kupy přeje Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Jak ty to děláš! :D si prostě sekáčová královna...super kousky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty první šaty jsou boží, taky chci tady mít tak levný sekáč :/.

    OdpovědětVymazat
  6. Pásek za korunu mě dostal! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj... Už dlouho okoukávám tvůj blog, a musím uznat, je je prostě senzační :). Strašně obdivuji tvoji schopnost nakupovat jedinečný kousky, který člověk nikde jinde nenajde.. A jelikož všichni stejně jako ty často nakupují v sekáčích a nemůžou si je vynachválit, pár jsem jich taky navštívila. Jenže :). Buď chodím do špatných nebo neumím hledat. Nedala bys mi prosím prosím pár tipů na sekáče v Hradci :)? Anett

    OdpovědětVymazat
  8. mátička:D ty musíš mať ale veľký šatník :D:D

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám favoritů víc:) ty černé kaťata, všechny pásky a béžová vesta/svetřík. A klobouk ti moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  10. Sukně a silonky jsou super! A pásky za korunu taky fajn :D

    OdpovědětVymazat
  11. Jako, upřímně, už mě začínáš rozčilovat, jak skvělé úlovky v sekáči VŽDY pořídíš!!! :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Moc Vám všem děkuju za komentáře:)!!!
    yourcandy: musím se přiznat, že (stejně jako většinu kousků:D) jsem ještě neměla příležitost si ten bílý svetřík vzít. Představuji si ale, že si ho vezmu třeba se světle růžovýma silonkama, béžovou halenkou a opásaný nějakým nude páskem - prostě zkombinovat s nějakými neutrálními odstíny. Myslím, že ale bude vypadat dobře i ke klasickým skinny jeans, ale i k roztrhaným a upnutým jeanům a s nějakým obyčejným tričkem-s dlouhým i krátkým rukávem, s potiskem i bez potisku a k tomu ěnjaké pěkné korále. Nosit se dá taky k jakýmkoliv šatům:) Taky Ti moc děkuju za chválu na vlásky! Udělala jsi mi radost, protože sama jsem z nich pořád trošku rozpačitá:))
    Anett, může být skutečně možné, že Ti hledání nových kousků zatím moc nejde.. Věř mi totiž, že když jsem já začínala v sekáčích nakupovat, taky jsem se vždycky akorát rozčilovala, že "ostatní mají samé krásné, značkové a levné kousky a já sakra nic":) Ale skutečně se to dá naučit. Ale možná je to i těmi sekáči.. V HK bych určitě doporučila sekáč na Střelnici, který tam bývá jednou měsíčně(probíhá zrovna tento týden!!), nebo třeba Norský sekáč na Benešovce, kam chodí nakupovat i Teruna:) Také už se dlouho chystám do jednoho blízko Gočárovi třídy-dám pak vědět, zda stojí za to a přiblížím Ti, kde přesně leží;)
    Zuy: :D právě že nemám!:D Hadry se mi válí všude možně, nemám to kam dát!:D

    OdpovědětVymazat
  13. no páni, to je teda nákup :D! super!
    http://3-mka.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. pěkné kousky! opravdu nechápu, jak to děláš, že vždy koupíš tak pěkné kousky a za takové ceny!:)

    OdpovědětVymazat
  15. no to je uzasny, vazne neuveritelny, ze se da na tokvyhle kousky narazit v sekacich..chci mit taky nekdy takovy stesti! :-)

    OdpovědětVymazat