neděle 18. září 2011

Toto je outfit post

Ahoj! Od doby, kdy jsem naposledy zveřejňovala svůj poslední příspěvek uplynul týden a můj šatník je opět a nečekaně bohatší o několik (nejen) sekáčových dětí. Kromě toho jsem si také pořídila i pár kousků od kamarádky (boty a kabelu), s mojí milovanou kamarádkou Adélkou jsme si celé šílené objednaly několik laků na nehty China Glaze a mně se podařilo prodat aspoň něco z mého šatníku a tím získat nejen peníze na další nákupy, ale především místo ve skříni! Chystám však další vyřazovací odpoledne a tedy i nové věci na prodej pro Vás, které budou k mání (tentokrát opět) na mém shopu "Hell, YES!". Dnešní den neplánuji nic jiného, než odpočívat s novou ELLE u šálku čaje, vyrazit na kolečkové brusle, navštívit babičku a od zítřka opět brigáda... Koho zajímá i trochu moje budoucnost :D, můžu Vám prozradit, že jsem se rozhodla pro přerušení studia. Jsem z toho teď trošku zmatená, je to spousta zařizování(to by člověk ani neřekl), ale snad pro mě bude ten rok přínosný a splním si vše, co jsem si předsevzala...

Teď už ale k dnešnímu článku. Je to po delší době outfit post ze dne, kdy jsem byla po second handech. Na sebe jsem si vzala zvonové jeansy(second hand), ke kterým neodmyslitelně patří podpatek, nebo platforma-já zvolila to druhé(sandálky jsou z jihlavského obchodního centra city-park). K nim novou halenku(second hand-CA), kterou jste mohly vidět v předchozím příspěvku, hnědý opasek v podobném stylu(takko), náhrdelník, který mám ještě dětství, velkou kabelu a prsten(GATE). Paradoxně nejdražším kouskem byla právě kabela, kterou jsem si za 400Kč koupila u Našich vietnamských spoluobčanů:)

Co Vy a kabelky od nich? Máte s nimi nějaké zkušenosti? Já jsem zatím kvalitou velmi příjemně překvapena...








Mějte se krásně, Vaše Katy♥

edit.: Tímto oficiálně blahopřeji svému Radečkovi, který zvládnul všechny zkoušky a tímto je studentem druhého ročníku farmaceutické fakulty univerzity Karlovy! Seš NEJLEPŠÍ !:-*

9 komentářů:

  1. Moc ti to sluší! :) Já od vietnamců mám taky asi jednu nebo dvě kabely a musím říct, že toho vydrží víc než ty značkové.. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to přeju hodně štěstí. Snad ti to vyjde. Ta kabelka se mi moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak snad se ti vše vydaří, tak jak si přeješ! :) A ta halenka má takový retro nádech a proto si moc líbí, sekne ti to! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty džíny jsou super, já bych si do nich netroufla :)

    http://missnothingfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. wow, tie džíny sú fakt perfektné, krásna výrazná farba, blúzka je taktiež úžasná, už ti chýba iba klobúk a vyzerala by si úplne ako zo 70.rokov :)

    OdpovědětVymazat
  6. Kalhoty jsou krásný, moc ti sluší.
    Já už jsem k vietnamcům nevkročila ani nepamatuju, pro levné věci chodím stejně jako ty do sekáče:)

    OdpovědětVymazat
  7. moc pěkná kabelka a top !!!

    http://barbarachantre.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. ta kabelka je fajn:) jěnom mě hrozně mrzí, že už skoro nepřispíváš..

    OdpovědětVymazat