středa 21. prosince 2011

Předvánoční

Ahoj! Tímto dnem mi začínají Vánoce! Ode dneška mám volno, dala jsem si nohy nahoru a do 27.12. nehodlám hnout ani prstem(co se školy týče). Pak bohužel budu muset něco udělat, protože od 4.1. mi začínají zkoušky .. Některé už mám ale naštěstí za sebou (a moc doufám, že úspěšně!).

V dnešním postu Vám chci ukázat hlavně svou novou tašku, kterou jsem Vám už ukazovala na jedné fotce. Hrozně jsem si ji totiž oblíbila, nosím ji teď, spolu s parkou a válenkami, úplně pořád(je to neskutečně pohodlné!) (fotky jsou však pořízené už asi před dvěma týdny)

Taky se dost vyžívám ve vánočním stylizování. Nosím barvy jako červená,tmavě zelená a zlatá, dál různé třpytivé kousky a dneska se těším, že si vyhraju s motivem na svých nehtech. Vánoce mě zkrátka baví nejen pro to, že budu s rodinou(což je pro mě ale samozřejmě nejdůležitější), dostanu dárečky, budu pořád přejedená a budu celý den ležet a koukat za svařáku na pohádky :)

Jinak dárky už mám všechny(dnes akorát budu ještě nějaké poslední balit), cukroví už máme také napečeno a právě jsem přijela z vánočního nákupu potravin, na kterém jsem byla, jako už tradičně, s Maminkou..
Co Vy? Už máte taky všechno hotovo, nebo nestíháte a ještě Vás to čeká?:)

Na sobě mám:
bílé pončo s rukávy s.Oliver
rukavice s norským vzorem sh
tašku I♥NY sh
sukni HM
punčochy Orsay
válenky Primark
náušnice z dovolené ze stánku na pobřeží
lak na nehty China glaze



Mějte se krásně, vaše Katy♥
(PS:a zdravím riHannu, která umí moc hezky tancovat a je to mocinky fajn kámojda!)

2 komentáře:

  1. krásné rukavice, odkud jsou?:)

    OdpovědětVymazat
  2. TA TASKA JE MEGAAAAAAAAAAA :)))





    p.s.ak mas zaujem pozyvam ta na svoje giveaway :)

    OdpovědětVymazat