sobota 5. února 2011

DIY Propínací svetřík

V dalším DIY postu budeme oživovat obyčejný svetřík. Jsem si jistá, že některé z Vás už podobný kousek doma mají-přímo zakoupený takový, jak mi ho dnes budeme vyrábět.. Protože jsem velká fanynka perel a líbí se mi kdekoliv a jakkoliv, velmi se mi tento nápad zamlouvá. Je to velmi jednoduché, ale působivé- zvládnete to všechny ;)

Budete potřebovat:
-propínací svetřík, jehlu, nit a perlový náramek:
-Nejprve odpářeme staré, obyčejné knoflíky.

-Rozstřihneme náramek a perlu po perličce našíváme na místa knoflíků.

-U některých svetříků je potřeba pak trošku zašít-zmenšit-dírku kam se knoflík zapíná-perličce stačí jen úplně malá dírka..


Je hotovo a svetřík získal úplně jiný rozměr:-)


Krásně mi k němu teď ladí tyto náušnice:


pozn.: Jestli máte různé velikosti perel, určitě by vypadalo dobře, kdyby jste je našily třeba od shora-od té nejmenší, po spodek-po tu největší .

11 komentářů:

  1. Pěkný nápad!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Opět parádní nápad :) Vypadá opravdu moc hezky.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. skvelý nápad, svetrík vyzerá hneď inak!

    OdpovědětVymazat
  4. takový mám ze sekáče marks and spencer =) ale tvůj ma hezčí barvu...

    OdpovědětVymazat
  5. ty stříbrné s prostředkem tyrkysovým mám taky :) a je to super nápad Katy, jako všechny tvoje diy :)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju Vám všem! Jsem moc ráda, že se vám diy líbí, slečny :)

    OdpovědětVymazat
  7. Super nápad. Chci další DIY!!! :)

    OdpovědětVymazat