středa 16. února 2011

Neslibuji!


Slíbila jsem článek " o vlasech",ale fotky jsem si nechala v počítači doma a tak teď zveřejňuji fotky, které mám uložené v notebooku na privátě.. Jsem hrozná, vím-špatná, špatná blogerka!:/ Nejen, že téměř nezveřejňuje nové články, ale navíc něco slíbí a pak to nedodrží!
Fakt je mi to kvůli Vám líto! Nestíhám teď ani často chodit na Vaše blogy, doufejme, že se to co nejdříve zlepší:-)

Teď už ale k dnešním fotkám: Základním prvkem outfitu bylo modré tílko, u kterého se mi líbí jeho střih- vykrojení na stranách (asi pro to, že je to velikost XXXLJ Zkombinovala jsem ho se zlatými doplňky (které vypadají v kombinaci s modrou prostě nádherně… vlastně asi s každou barvouJ…) nasadila sukni v barvě mých vlasů (nejraději bych nosila jen legíny-jak jsou pohodlné, musím se teď proto do sukní trochu nutit:X) a na nohou mám nejlepší černé, nové, semišové, vysněné, na platformě, …






Boty Deichmann catwalk
legíny a opasek Primark
sukně Takko
krajkované body a tílko Second hand
kabelka Tally Weijl
přívěsek na krku Next
náušnice HM
kabát ?
náramek Guess
brýle Prada
(sečteno podtrženo-tohle je asi rekordní množství navlečených kousků!!)


A co Vy? máte už svoje platformy, dámy?:-)

11 komentářů:

  1. platformy bohužel nemám :( ale třeba někdy :)
    moc ti to sluší s tím trikem je to super nápad, já si myslela, že jsou to šaty :) a moc se mi líbí tvůj pásek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Máme stejné platformy:D Jsem se vlezla do posledních třicetsedmiček, ale nekup je za 250:D

    OdpovědětVymazat
  3. aj boty, aj čierne čipkované, aj kabelka- všetko na jedničku!

    OdpovědětVymazat
  4. ♥Mně to nevadí, že jsi podle Tebe ,,špatná" blogerka. Já Tě mám stejně strašně moc ráda:)! Jsi jedna z nejoriginálnějších! Na nic si nehraješ, to se mi líbí! Vypadáš skvěle. Krásné modré triko:))
    A TY BOTY JSOU NEJHEZČÍ PLATFORMY, CO JSEM ZA POSLEDNÍ DOBU VIDĚLA!

    OdpovědětVymazat
  5. jojo mě bylo jasné, že je tam v Deichmannovi objevíš, potvůrko moje :))
    jinak jsi krásná, čím dál víc a .. prostě :)

    OdpovědětVymazat
  6. kráska!♥ já když je v deichmannovi viděla naposled byly ještě za tisíc :/ mi ani neříkej že už jsou ve slevě:) to je vždycky tak když zrovna nejsou peníze achjo :))

    OdpovědětVymazat
  7. tie čipkové body sú DO KO NA LÉ :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuju Vám moc za komentáře! :)
    Hani, to mi ani neříkej, žes je koupila za 250,-Kč!!!!!:/ :D
    Danie D-já na ně koukala už od těch 1000,-, ale tolik se mi za ně dávat nechtělo.. Ale teď je mají právě ve slevě-já je pořídila za 500,-Kč, tak se tam zkus podívat ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Katy, zkus si najit nejaky co nejtmavsi puncochy, at to udela ten efekt tech jednolitejch platformonoh.D nevim, jestli to umim dobre vysvetlit, ale proste.. co nejtmavsi puncochace!:D
    Panda

    OdpovědětVymazat