středa 9. února 2011

Mé černé


Psala jsem Vám o tom, jak moc jsem si poslední dobou oblíbila černé šaty. Před rokem jsem neměla ani jedny, před 3/4 rokem jsem měla první z těch na společné fotce viz níže, před půl rokem další-druhé- a v posledních měsících si koupila další troje. Mají různé střihy, materiály, ale délka zůstává stejná. Žádné z nich nemají žádný výrazný detail (ačkoliv ve skříni mám ještě další dva kousky se zlatými aplikacemi, které jsme ale právě proto do výběru nedala), ale jen jednu zvláštnost, kterou se liší od těch ostatních.
Jsem na nich závislá, šílím po dalších černých šatech a nejvíc bych si přála, nosit pořád jenom je! K životu by mi stačily ony+spodní prádlo+různé legíny a silonky+doplňky!
Ano, doplňky jsou to, co z těch zdánlivě obyčejných šatů dělá významný kousek. Všechny víme, že doplňky vyzdvihují kousek oblečení do úplně jiné dimenze..:) černé šaty s perlami, se zlatým řetízkem a náramkem, výrazným prstenem, šátkem, broží, výraznými splývajícími náušnicemi, .. Hodí se k nim úplně všechno a proto jsou černé šaty tak skvělé (nejen pro své neuvěřitelné pohodlný a sexy vzhled).
Noste je taky! Budete se cítit skvěle s budete vypadat skvěle- Černá sluší všem a lichotí každé postavě:)


1/ Kolekce Burberry jaro/léto 2010 byla pro mě obrovskou inspirací! Jejich skládané a nabírané sukně a šaty byly to nejnádhernější, co jsem kdy do té doby viděla (né, vážně! ;)) Když jsem pak v letním výprodeji CA objevila tyto šaty, musela jsem je mít!


2/ Pak moje Maminka objevila ve svém šatníku úplně obyčejné černé šaty s dlouhým rukávem. Ty jsou moje ze všech úplně nejlepší-je to můj neoblíbenější kousek v šatníku.


3/ Při mých nákupech v anglickém Primarku jsem si koupila další černé. Tentokrát oživené módní krajkou s nabíranými rukávy (v těch jsem teď moderovala ples).


4/ Šaty, které jste na mě viděli v nedávném postu. Jsou jediné o něco volnější, než ty ostatní.


5/ Naposled jsem ve výprodeji objevila tyto semišové šaty v Terranově. Zalíbily se mi nejen materiálem ALE HLAVNĚ velikým kulatým výstřihem na zádech (který jsem už chtěla taky pěkně dlouho). Nemůžu se dočkat, až si je tento týden obléknu na sebe:-)



A nakonec fotka mých nových jeleních náušnic:

Mějte se krásně, noste šaty,
všechny Vás zdraví ,
Vaše Katy :-)

17 komentářů:

  1. Ty naušnice jsou krásný!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Náušnice sú bomba :P
    Najviac sa mi ľúbia tie semišové

    OdpovědětVymazat
  3. ty máš tie úžasné jelenie náušnice??? booože, závidim teraz, brutálne:))
    ale doprajem, si v nich kočanda!

    čierne šaty mám asi len dvoje, však mne stačí

    OdpovědětVymazat
  4. ja nemam ziadne cierne satky,ale stale zhanam:) nausnice,nadherne:)

    OdpovědětVymazat
  5. Černé šaty jsou super. Nejradši je nosím s legínami. :) Ty tvoje jsou moc hezké. Nejvíc se mi líbí ty krajkové a ty semišové!
    Já ráda nosím šaty nebo sukně. Citím se v nich nejlépe. :)
    A kde sis pořídila ty NÁDHERNÉ naušnice? Po takových toužím už dlouho, nikdy jsem je neviděla nebo viděla, ale úplně předražené.

    OdpovědětVymazat
  6. ty náušnice jsou bomba! a ty šaty...konečně vidím že je taky někdo blázen do černé:D Já mám doma patero černých šatů, ale každé vypadají jinak (naštěstí).

    OdpovědětVymazat
  7. Ooo anoo, taky miluu LBD :). Ale zatím mám tedy jenom dvoje a rozhodně nejsou tak supiš, jako tvééé :). A moc kráásní jeleníííčci :).

    OdpovědětVymazat
  8. great LBDs. love the one detailed with laces.
    i wanna steal them all ;)

    OdpovědětVymazat
  9. dokonalé!!! najviač tie s krajkou a semišové :-)

    OdpovědětVymazat
  10. vyfot se až si je oblékneš, a je pravda, že černé šaty jsou věčné !

    OdpovědětVymazat
  11. Miluju kurnik všechno smaetové, jsem sametomaniak:D Takže šaty, sako, legíny, trička:D Všechno se sametem je pro mou peněženku nebezpečné:-D

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji Vám za komentáře, jsme nadšená, že nejsem jediná, kdo miluje malé černé:)
    Pro kohokoliv, kdo by měl zájem o podobné náušnice s jelínky(v libovolné barvě), nechť mi napíše na email a připravte se, že jejich cena bude daleko pod 500 Kč ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Ty naušničky jsou roztomilý .)

    OdpovědětVymazat
  14. wow Great black dresses (L)
    nd a girls needs one!
    but soooo much black dresses (L)
    great!

    thanks for the lovely comment
    i have a new outfit post!

    xo model from holland
    www.mirfashion.blogspot.com
    everyday a new post (L)

    OdpovědětVymazat
  15. ta poslední fotka je úžasná :-)

    OdpovědětVymazat