pátek 25. února 2011

prázdniny

Když už jsem, jako vysokoškolačka, jarní prázdniny tento týden neměla, udělala jsem si je aspoň tady na blogu.. ale řeknu Vám, že bych si raději dala ten týden nechození do školy, dlouhého spaní a sjíždění blogspotu :)
Na tento víkend pro Vás chystám hned několik článků. A už zase slibuju a už Vás zase navnazuji a mám teď trochu strach, že to nesplním.. Jenže já ano!! Navíc (ani) do (jednoho) šatníku už se mi nevejde ani tílko, takže Vám nabídnu několik svých kousků...tak snad se Vám nějaký zalíbí a uděláte VELICE dobrý skutek tím, že mi pomůžete uvolnit místo pro další oblečení, které jsem si tento týden koupila :D ...ale o tom až v dalším příspěvku..:)




Ze všech osobností mám nejraději Woodyho Allena. Miluji Jeho humor, rozhled a "pokusy o něco":D Přečetla jsem všechny Jeho knihy, ale nějaký ten Jeho film jsem viděla poprvé teprve před měsícem! Máme toho spoustu společného a když jsem v levných knihách narazila na tuto knihu, která navíc obsahuje dvě DVD s Jeho filmy, zlevněnou na 39,-Kč! neváhala jsem ani chviličku ...
Tak a teď už pomalu k tomu prodeji. V počítači jsem našla vyfocené tyto dvě věci, tak je předčasně zveřejňuji:
Poštovné je u všeho 50Kč.

Růžová mikina s baletkou 50,-Kč.

Opasek s kulatými cvočky 90 Kč, vel. M-L, do boků

opasek 80 Kč, velikost uni. (krásnej k dlouhé sukni nebo jeanům a tílku, ... )


Co Vy? Prodáváte svoje oblečení? A kde? Aukro, speciální blog, bazary, ... ? Jsem zvědavá a budu ráda, když vložíte odkaz na svůj obchod;)

8 komentářů:

  1. aj ty mas krasnu slnecnu fotku! =))))

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem prodala šatičky přes bazar na omlazeni.cz :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to sluší, ty sametové šaty jsou pecka. Ta mikina je roztomilá. Ty náušničky už mám taky. :)

    OdpovědětVymazat
  4. oblečení spíš vyhazuju ,ale myslím ,že je to škoda a budu ho prodávat :D ty šaty vypadají vážně pěkně

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti to sluší ;)
    Oblečení neprodávám :D
    Ale zrovna ta mikina je krásná, ale růžovou si na sebe v životě nevezmu :D Resp. takhle jemnou :)

    OdpovědětVymazat
  6. krásné šaty, ale nevim jestli by jsem měla odvahu si vzít až takhle odhalenými zády :)

    OdpovědětVymazat
  7. Super psímo na blogu. Tu knížku musím sehnat! Miluju Woodyho a kolem mě ho lidé strašně kritizují, proto jsme ráda, že se najde i jeho obdivovatel, jako jsem já:)) Jeho múzou je totiž Scarlett Johannson a ta je i mou múzouO.)!
    Ta mikinka je sweet, popřemýšlím o ní.)

    OdpovědětVymazat
  8. Kateřino, á, beru mikinu hele! Jak je velká?! :D

    OdpovědětVymazat