pátek 4. února 2011

svléknu se

Je tu opět víkend-spousta sněhu, spousta spánku, spousta jídla, spousta nových outift fotek! Co nosím pod kožichem, který je jedním z důvodů, proč ta zima není tak příšerná..?


Slevy na oblečení v Tescu byly letos brutální. Oblečení F&F mám ráda nejen pro svou dostupnost-jak cenovou, tak co se místa týče, ale taky pro svou originalitu, rozmanitost a proto, že je to jedna ze značek (i) u Nás, která je tolik oblíbená i v mé milované Anglii!
Ano, toto je Tesco outfit!

Procházela jsme se po prodejně a objevila nádherné šedé army sako. K mé smůle poslední-ve velikosti 40!! Nevzdala jsme to a hledala dál... Nakonec jsem mezi dámskými nočními košilemi objevila ještě jedno: tmavě modré, velikost 34. Cena: z 850 Kč na 250 Kč!



U babičky na vesnici se mi fotí úplně nejlíp-miluju, když přistihnu kolemjdoucí, zírající, nechápající vesničany...

.. navíc můžu nosit obrovské kýčovité fake logo chanel na krku a nikdo neví, co to znamená :))


Má brigáda, jak už jsem psala, má jedno minus(dobře, je jich víc, ale to teď stranou..) . Pracuji v různých obchodních střediscích a dost často mi to nedá a musím odběhnout do nějakého obchodu... šaty na následující fotce jsme si opět koupila ve své pracovní době-opět F&F, 110 Kč.


Kožich - aukro
opasek - takko fashion
přívěsek "chanel" - řecký obchůdek
boty - DC
brýle - Prada
silonky, šaty, sako - ze zimních slev F&F

Chystám pro Vás další DIY post, velmi jednoduchý a efektní!:)

A co Vy, máte rády oblečení v Tescu...? Jaké oblečení jste tam pořídily ve slevách Vy...? :-)


Vaše

8 komentářů:

  1. Já mám moc ráda F&F! Mám od nich moc ráda punčochy a nedávno jsem si tam koupila super kabelku ve slevách. :)
    To sáčko je moc pěkné. Šaty nejsou můj styl, ale Tobě sluší.
    Těším se na diy!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, jsem ráda, že jsi naživu a pořád stejně vtipná!

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem byla dnes něco pokoupit, slevy jsou, ale zrovna ne na věci které potřebuji, ale koupila jsem tričko pro bratra za 29,- měl radost a chce další :D

    Pokud jde o oblečení v Tescu, tak se mi tam hodně věcí líbí, ale často nenajdu svou velikost a dost mě to mrzí, protože se mi tam několik věcí líbí... takže doufám, že až pojedeme zase směr Tesco, že konečně tam bude něco v mé velikosti po čem zrovna toužím.

    Ty máš asi opravdu hodně ráda černou, že? A také ti sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj:-) Taky mám F&F moc ráda! za poslední dny mám doma ze slev hlavně úžasný kabátek, pak halenku, roláček, pásky, punčošky.. :-)) Cenově je to zajímavé a i materiálově mají spoustu věcí kvalitních.
    Jinak sáčko je super!

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju Vám moc za komentáře! ..Kate hlavně Tobě!:D
    Markéto, s tou černou už to fakt šíleně přeháním! Poslední dobou nenosím téměř žádnou jinou barvu, musím s tím něco dělat!!!:P
    ladylui, ahoj!:) To je právě další věc-že ty věci nejsou žadné šunty, ale většinou kvalitní materiály, které vydrží..!

    OdpovědětVymazat
  6. jéj to sačino a silónky žeriem:)

    Ináč používam už asi mesiac biosil a je to fakt skvelé!! ďakujem za typ

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji Foly a jsem moc ráda, že jsi s biosilem spokojená!! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Včera jsem zrovna nakupovala v novém obchodě F&F v Palladiu! :) F&F je super. Skvělé ceny a zvláštní originální oblečení. Hrozně Ti to sluší. To army sako je parádní! A závidím Ti ty luxusní brýle:)

    OdpovědětVymazat