pátek 4. února 2011

sedm

Přidávám ještě svých 7 tajemství, na které mě odkázala krásná a kreativní Timbo

1 Neustále si zpívám. Když jsem doma sama, rozjíždím karaoke, nahrávám se, a pak to poslouchám! ostuda Můj největší talent spočívá v tom, že si lehce pamatuji texty písní.

2 V sedmé třídě jsem nosila obleček ze pštrosí kůže v růžové barvě: top přes prsa a tříčtvrťáky. Všichni se mě tehdy chtěli dotýkat a zároveň jsme všichni věděli, že je to mega trapas .

3 Viděli jste Truman show? Když jsem byla malá, myslela jsem,že jsem ON(a). Pak natočili ten film a já si to přestala myslet.

4 Nesnáším icq. Nikdy jsem ho nijak nepoužívala a nikdy neměla období závislosti na něm. Chaty na internetu mě iritují!

5 Jsem šíleně ulhaná:-( Poslední dobou s tím ale úspěšně bojuji!

6 Mám velkou spoustu kamarádů(i opravdu dobrých kamarádů) a známých, ale nikdy jsem neměla tu jednu nejlepší kamarádku-někoho, s kým by jsme byly jako pokrevní sestry (když nepočítám vztahy na základní škole:D) smutné, ale smiřuji se..

7 Když jsem byla malá neustále jsme si kreslila ponorky, tvořila stolní hry, založila svůj soukromý časopis, psala si deník, vymýšlela hry a rébusy pro rodiče a brášku a napsala padesáti-stránkovou knihu "Každým dnem někdo jiný", jejíchž hrdinkou byla Katy Robertsová (a odtud moje přezdívka:))

Posílám dál a těším se do prozradí: moje milovaná Michi, má neoblíbenější česká blogerka Klára, nejmilejší Mia a inspirativní Lucy love.


sako Vero moda
nové legíny(79Kč) a taška(119Kč) Tally Weijl
tričko HM
kozačky xmas present
náramek Guess

13 komentářů:

  1. Já si zpívám ve vaně a taťka na mě vždy křičí abych už zavřela ten zobák... :D

    OdpovědětVymazat
  2. To znám! Va vaně se zpívá nejlíp, je tam super akustika!:D

    OdpovědětVymazat
  3. Kato, dekuju za stafetu, dam svych sedm dohromady. S til lhanim, nejsi v tom sama, ja jsem neuveritelne prolhana, hlavne co se tyce rodicu, lzu i kdyz to neni nutne, jen proto,ze uz nechci na nic dalsiho odpovidat. Driv jsem si rikala,jak jsem hrozna, ze to musi prestat, ale ted to rikaji jen ti ostatni.

    OdpovědětVymazat
  4. Katy: přesně tak... :) ještě si k tomu pustím rádio a to je potom opravdu rachot :D

    OdpovědětVymazat
  5. jé, pštrosí období.. :) to mi taky neco říká.. :D měla jsem podobné :D jinak kabelka za 119kč? to je totální bomba!

    OdpovědětVymazat
  6. 4, to já jsem na icq závislá, ale už jsem si naordinovala odvykačku..
    6, to máme stejně.

    A ta taška je DOKONALÁ!

    OdpovědětVymazat
  7. M! nene!:D Fakt jsi měla taky ten příšerný obleček?!:D Ta kabelka byla zlevněná z nějakých 500,-Kč na tuhle směšnou cenu-myslela jsem, že je to nějaká legrace:)
    Markett, děkuju! Doufám, že tu bude víc lidí, co má č.6 stejně-ať si nepřipadám(e) tak osaměle:P :D

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělých 7, na mnoha věcech se shodneme :)
    A parádní outfit :)

    OdpovědětVymazat
  9. skvelé :-) aj ja som som "ulhaná" :-/ :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ty jsi zlatíčko, děkuju!:*
    Hrozně Ti závidím tu kabelku! Já jí tak chtěla! Ale nakonec si jí nekoupila s tím, že bych ji moc nemohla kombinovat s oblečením a teď celkem lituji. I na jaro je jako dělaná. Je krásná!
    Také nemám spřízněnou duši (asi je to jen ve filmech). Ta pštrosí kůže mě pobavila :DD a icq nesnáším rovněž. Docela by mě zajímala ta knížka. Jsi neskutečně kreativní a zůstalo Ti to do teď. A to je jedině dobře.

    OdpovědětVymazat
  11. Ten obleček z pštrosej kože chceeeeem! A tá 50 stranová kniha.. wooow, zverejňuj to tu po troške.)

    OdpovědětVymazat
  12. přesněěě, postni někam tu povídku :) ať si pěkně počteme :)
    s icq to mám stejně :) a k tomu zpívání, už se mi párkrát stalo, že jsem si zpívala večer venku a myslela si, že v okolí nikdo není a ejhle... :D.

    OdpovědětVymazat
  13. Pokusím se zamyslet a něco inspirativního vymyslet :D

    OdpovědětVymazat