sobota 26. února 2011

sláva!



Co jsem slíbila jsem dodržela (ehm!). Je tu nový příspěvek a s ním spousta nových, převratných ukázek.
Ještě, než se dostanu k věcem na prodej a zrealizování jednoho slibu(next!), tak Vám chci ukázat, čemu jsem se dnes (kromě školy, samozřejmě) věnovala. Zkrátila jsme si sukni, kterou jsem si koupila v second handu za 10Kč. Zatoužila jsem po ní po tom, co jsem narazila na tu na prvním obrázku co prodávají na ASOS. Cena je 30 liber a jestli si ji někdo koupíte, tak se mi to neopovažujte napsat! :)

Délka byla původně až na zem:
Použila jsem nůžky, připínáčky a svůj kapesní šicí strojek. Výsledek je takovýto:


Tak honem raději na ten prodej... (ceny jsou uvedeny včetně poštovného!)

Jeany LEVIS´S original, vel. 34. Cena 350 Kč

Košile Aeropostale, vel. M, cena 350 Kč

Tmavěfialový svetr HM, vel. S-M, cena 100 Kč.


Bílá halenka s extra nabíranými rukávy, z Japonska, cena 200Kč
V případě zájmu pište do komentářů nebo na email!

A teď co jsem slíbila slečně s dotazem na formspring (veškeré další dotazy od Vás jsou vítány:)) aneb můj noční drdůlek (na temeni hlavy. já ho mám vyfoceného takto, abych se u každé fotky nemusela předklánět:D)

1/
2/
3/
4/
Je to vlastně uzel. Nic těžkého a přes noc mi to vydrží ;-)

6 komentářů:

  1. Ta sukně vypadá hodně dobře!!

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za návod na drdůlek, ale celkem jsem to pochopila i z tvého vysvětlení na formspring;) Vysvětlovat umíš, ale děkuji i za fotky, dneska to zkusím a uvidím jestli to přežije noc:D

    OdpovědětVymazat
  3. ta sukně úžasná a dělá ti krásnou postavu :)

    OdpovědětVymazat
  4. ta sukna vyzera super!!! a hlavne na tebe vyzera super, ten zvyseny pas. ja taku neviem v sekaci zohnat, musim sa viac snazit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta sukně je super a přijde mi stejná jak z Asosu :)

    http://kockandy.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat