čtvrtek 17. února 2011

Moje vlasy


Uf! Plácám se po ramenou a hrdě hlásím, že článek o vlasech je tady!
Fotky už mám nafocené dost dlouho, co Vám chci napsat mám už dlouho promyšleno, ale až teď cítím, že přišla ta pravá chvíle na to, článek napsat!
Na začátku toho všeho bylo příšerné mikádo, které mě provázelo téměř celým mým dětstvím, pak přišly delší vlasy a černá barva, ale nakonec jsem se stejně vrátila "ke své hnědé" doplňované šampónem na vlasy barvy pralinka.
A pak jsem viděla všechny ty krásné blondýny kolem a chtěla to zkusit TAKY! Ale tak, aby to vypadalo přirozeně. Jediná jistá ale dlouhá cesta byla zesvětlování přes melíry.

První barvení-vzniká spíš světlý odstín hnědé další melíry-vzniká špinavá blond

atd atd... "stačilo asi 5 návštěv u kadeřnice" a proměna je taková:

Nicméně odstín mých vlasů se víceméně mění ze dne na den-po umytí je mám velmi světlé, hned další den jsou už ale tmavší. Při focení samozřejmě hodně závisí na světle v jakém se blýsknou... :-) (to abyste si nemyslely, že s nimi neustále něco dělám, když v každém příspěvku vypadají jinak:D)
Nicméně něco s nimi přeci jen dělám a teď Vám o tom napíšu:

1/ Nikdy nechodím spát s rozpuštěnými vlasy. Vždy si je vyčešu do "bobku" na temeni hlavy. Vlasy tak přes noc nabudou objemu a získají (většinou!:D) krásné vlny:-) (tento bod považuji za základ úspěchu. Pro větší objem a zaručený efekt doporučuji trochu nalakovat..)

*tento ne ;)

2/ Používám masku na barvené vlasy od Gliss kur. Vždycky vypadala takto:

nicméně kolem Vánoc jsem ji v drogerii objevila v tomto obale:
Stejné však nejsou. Nemohu zatím srovnat účinek, protože tu "červenou" používám zatím jen krátce, ale už teď můžu napsat dvě věci: červená se nechává na vlasech působit pouze minutu (u bílé je to tuším pět minut) a za druhé-ta červená naprosto neuvěřitelně voní!!! Je fakt, že zatím všechny výrobky, které jsem od Gliss kur vyzkoušela, voněly krásně, ale tento voní jinak..když ho otevřu, je to, jako bych cítila luxusní parfém! Vážně ohromná vůně!

3/ Samozřejmě je také důležité, jaký šampón používáte a při barvení vlasů peroxidem je naprosto nezbytný kondicionér. U mě opět vítězí Gliss kur, řada pro vlasy vyžadující péči.


Občas se stane, že jsou vlasy rozházené a já potřebuji jít do společnosti a mít upravené, vlnité vlasy. V tomto případě mi nejlépe slouží žehlička na vlasy (ano, lépe než kulma nebo natáčky).
Jsem si jistá, že spousta z Vás tento trik na navlnění vlasů žehličkou určitě zná, tak doufám, že se najde někdo, kdo ne a komu tímto návodem poradím :) :

Určitě jste už někdy natahovaly ostřím nůžek stužky na zabalených dárcích tak, aby se stužka krásně zvlnila. Tohle funguje na stejném principu:

1/uchopím pramen do žehličky
2/žehličku otočím směrem ven
3/ a táhnu dolů
.... nezůstávejte na jednom místě moc dlouho, pak se Vám udělá "nic" nebo "schody"

4/ a na konci pramenu pusťt


A je to! článek s vlasy je za námi.. Tedy za mnou.. Vám, když se bude chtít, můžete si ho klidně číst stále dokola-já budu jenom ráda, protože jsem nad ním strávila dooooost času!:-/ :D

Tento víkend-respektive v neděli 20.2. slavíme s mým Radečkem 3 roky spolu. Tedy celý víkend budeme slavit. Na sobotu chystáme velkou párty pro rodinu a přátele. To vše ve znamení hippies. Baví mě, jak všichni kolem řeší převleky..:D ..a já zatím nemám vůbec nic!:/ Naštěstí dnes jsme zjistila, že zítra nemám praxi-takže celý den volno a ideální čas na zařízení občerstvení, výzdoby, programu a převleku na sobotu. A taky zařízení dárku pro Něj.... ale o tom až později nebo si to tu přečte a bude po překvapení :X :D


Jaká barva vlasů se líbí nejvíc Vám a je nějaká, po které toužíte, ale stále jste se neodvážily ... ? :-)

12 komentářů:

  1. noo mě se zdá že nejlepší to máš na první fotce!:) jako té zobrazené s hnědými vlasy, ne to mikado :D
    a takhle jsem to žehličkou ještě nezkoušela, dík za tip!:) i to s tím bobkem, ale nevím jestli bych tak usla..:/
    já vždycky chtěla růžový melír:D ale ještě k tomu nedošlo a asi už ani nedojde..
    páni párty na počest tříletého výročí? to asi taky zavedem!:D

    OdpovědětVymazat
  2. já osobně už delší dobu chystám bar.změnu, a nemůžu se odhodlat, ale jak tě tady tak vidím,že ti to stálesluší tak snad už příští týden :)

    OdpovědětVymazat
  3. aj ja si vlasy na noc vyčesávam do "bobku":D

    OdpovědětVymazat
  4. Vidím, že nejsem jediná, kdo mění často barvu vlasů. :) S žehličkou se dělají super vlnky, škoda jen že žehlička ty vlasy tak poškozuje a to i když používám sprej na žehlení.
    Líbíš se mi ve všech barvách. :)

    OdpovědětVymazat
  5. všechny barvy ti sedí :) a žehličkou si dělám vlnky už pár let (ikdyž teď se mi to nějak nedaří). a s tím "bobkem" na spaní tě chápu, taky jsem ho párkrát měla, sice jsem měla druhý den vlnité vlasy plné objemu, ale bolela mě hlava :D

    OdpovědětVymazat
  6. tebe veľmi pristanú také tie jemné romantické vlnky:) mne to hneď spadne, ale strašne sa mi to páči

    OdpovědětVymazat
  7. no podle me ti to nejvic slusi s hnedyma vlasama - na te fotce, kde mas vesticku. a to jako tak, ze fakt hodne :)

    OdpovědětVymazat
  8. ten bobkový obrázek mě pobavil :-D

    OdpovědětVymazat
  9. když usnu s bobkem, mám ty vlasy jen polámané a ráno fakt šílené :( jinak celý život jsem blond a ráda bych zkusila něco jiného, přemýšlím o světlém hnědém mikádu na podzim... jenže jak se znám, tak tam přijdu a řeknu jako vždy: "Tak konečky prosím." :D Jinak ta hnědá se mi na tobě asi líbí o něco víc, ale fakt nevím...

    OdpovědětVymazat
  10. Máš prostě nádherné vlasy... :) MILUJU je :)

    OdpovědětVymazat
  11. Nejvic ti to slusi v hnedych vlasech!

    OdpovědětVymazat
  12. nejvíc se mi líbí ta barva na první fotce! v té blond nejsi tak výrazná :) vlnky žehličkou mi nejdou zkusím tvůj návod;)

    OdpovědětVymazat