pátek 11. února 2011

veeeíntýýýč!

Miluju vintage věci. Ani ne tak oblečení, jako spíš doplňky, které mají svůj příběh.. Největší zásobárnou mých vintage doplňků (čti anglicky /vintidž/; francouzsky /vantáž/; nebo česky vintage a buď za * já jen, že v poslední době jsem se setkala asi se stopadesáti zkomoleninami ) je moje babička.
V neděli jsme si spolu udělali hezké odpoledne a lovily ve starých šperkovnicích....


Objevily jsme tohle ↑ ↓


A je tu pár věcích, které si zaslouží samostatnou fotku:

Tato keramická brož je překrásná a já ji chci nosit na kabátcích a sáčkách!


V pořadí druhý prstýnek tohoto typu, který mi babička věnovala. Ten první, s modrým kamenem jsme dostala k narozeninám a je z pravého zlata jeho nekvalitní fotka TADY, tento zlatý není.


Pěkné, ale opravdu staré hodinky. Nosit je nebudu, už proto, že řemínek je mi moc velký..


A nakonec fantastický pilníček na nehty ve tvaru dámské nožky s podkolenkou :-)

Mimo to také Babička objevila svůj parfém Dior, který už moc "dior" nevoněl a vybil se mi foťák, takže Vám ho ani nemůžu ukázat...

Jinak tento týden jsem nastoupila do druhého semestru na mé škole. Včera jsem byla u kadeřnice a na fotkách se Vám ukazuji v nové barvě (zatraceně světlá, co?) . Dneska ráno zubařka bez kazu!! , za dvě hodiny masáž zad, šíje + lávové kameny, na kterou se tááák těším! a večer pak návštěva baru a popíjení mého drinku!



Co Vy a vintage doplňky? Máte rády? A jaký je Váš neoblíbenější? A hlavně by mě zajímalo, kam na ně chodíte Vy?:)

25 komentářů:

  1. moc ti to sluší :) ze mě už je taky světlá bloncka :D musím přiznat, že v tom vypadáš ještě víc sexy, než předtím :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak jsem zjistila, že to čtu anglickofrancouzsky:) vintáž:)a taky jsem zrovna včera lovila u babičky a našla krásnou brož

    OdpovědětVymazat
  3. sluší ti to :) já miluju vintage!uplně moc

    OdpovědětVymazat
  4. Nemám slov, ta barva ti ohromně sluší, vážně palec nahoru ;)) A vintage věci jsou nádherný! :))

    OdpovědětVymazat
  5. MOC se mi líbí Tvoje vlasy, fakt perfektní...ofina Ti sedne ohromně!!

    OdpovědětVymazat
  6. Jak to, že moje babička nemá takové poklady?! :) Musím to u ní pořádně prohledat. :D
    Na fotkách ti moc sluší, jsi sexy kočka! :*

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za komentář :) Vintage poklady mám moc ráda, hlavně brože a prsteny.
    Máš krásnou barvu vlasů, můžeš mi prozdradit čím barvíš?
    A hezký blog, sleduji :)

    OdpovědětVymazat
  8. tyo jako blondýnce ti to nesmírně sluší!!! já ráda prohledávám babiččinu skříň, vždycky se v ní najde něco, co vypadá skvěle

    OdpovědětVymazat
  9. ja si ich vacsinou vyrábam :D

    fakt krásne veci si objavila :)

    OdpovědětVymazat
  10. toto vždy závidím, lebo moja starká ani mamina neboli žiadne parádnice, čiže ja nič "vintídž" nemám

    OdpovědětVymazat
  11. Ten pilník je dokonalej! :-D
    A moc ti to na fotkách sluší...ty vlásky!

    OdpovědětVymazat
  12. Teda, ty vlasy jsou dost zesvětlené, ale zatraceně hodně ti to sluší!:)
    Ten pilníček je super!

    OdpovědětVymazat
  13. Nikdy bych nevěřila tomu, že Ti bude blond tak slušet! jsi hrozně sexy, vrr :DD :)
    Teeda a takové poklady! Ještěže ty babičky máme! Skvělý článek, jako vždycky tady. :)

    OdpovědětVymazat
  14. + Bych Ti chtěla popřát hezký páteční večer a užij si tu masáž! Je úžasná:)

    OdpovědětVymazat
  15. tie vlasy ti náhodou totálne seknú :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Za poslední 3 měsíce jsem si nekoupila skoro nic extra na sebe , ale pořídila jsem si plno nových doplňků - bižuterie - šperky. Samozřejmě, ty nové nemají takové kouzlo jaky ty aktuální.

    No, líbí se mi velmi ta motýlí brož ! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tahle blond se mi na tobě líbí víc, všímám si jak celkově teď jak mám blond zvýhodňuju všechny blondýnky a podle toho že teď já chci čistý blond odstín tak obdivuju takové, takže se mi tvá barvička maximálně líbí, já se chystám ke kadeřnici příští týden nejspíš.

    OdpovědětVymazat
  18. Já na vintage doplňky moc nejsem... ale všechny co tu máš jsou pěkné.
    A ty vlasy, ach, prostě krásné, jsi krásná* :)

    OdpovědětVymazat
  19. Týjo, moc ti to sluší! ;)Vintage doplňky mám moc ráda, ty tvé jsou skvělé ;)

    OdpovědětVymazat
  20. Děkuji Vám za nádherné komentáře! Jsem nesmírně ráda, že se Vám s novou barvou líbím a že Vás i vintage doplňky zaujaly tak, jako mě:-)
    Děkuji za sledování, doufám, že se Ti tu bude líbit:-) vlasy jsem si měnila z hnědé na blonďatou-přecházela jsme na ni postupně přes melíry )chtěla jsem, aby barva pořád působila přirozeně) Četla jsem Tvůj článek na blogu,jak si barvíš vlasy- moc mě to zaujalo! žádný z těch produktů neznám a asi hlavně proto mě dost láká to zkusit (protože ta kadeřnice každý měsíc strašně leze to peněz). Můžu se zeptat, kde se dá většina těhc produktů koupit a na kolik to případně celé vychází?
    Mio, Tobě musím odpovědět zvlášť:-) Moc Ti děkuju! Ta masáž byla opravdu fantastická-poprvé sjem zkoušela lávové kameny a málem jsem tou rozkoší usla :D Tak si taky užij páteční večer a celý víkend!:-* ps: a budu se těšit na Tvůj další článek:)
    evženo, tu herečku jsem do teď neznala, ale vygooglila jsem si ji a musím říct, že se v ní teď sama trochu poznávám :-) díky za tip ;)

    OdpovědětVymazat
  21. nová barvička je skvělá ! Ty hodinky jsou prostě nejlepší , u mě vede babiččina pudřenka !

    OdpovědětVymazat
  22. Zrovna jsem se chtěla zeptat, jestli náhodou nemáš světlejší vlasy :). Rozhodně Ti to slušííí, líbí se mi takhle vííc, než ty tmavší :).

    OdpovědětVymazat
  23. Ta blond je naprosto úchvatná! :)

    OdpovědětVymazat